معاون استاندار گیلان:

پیشرفت فرهنگ و هنر راه توسعه را هموار می‌کند

مسئول معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با بیان اینکه پیشرفت فرهنگ و هنر راه توسعه و جامعه را هموار می‌کند، گفت: استانداری گیلان برای کمک به اصحاب فرهنگ و هنر آمادگی کامل دارد.

پیشرفت فرهنگ و هنر راه توسعه را هموار می‌کند

به گزارش هشت‌دی مرتضی رضایی صوفی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در مراسم تکریم سرپرست و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در تالار مرکزی رشت ضمن تقدیر از زحمات سرپرست پیشین، اظهار کرد: گیلان محدود به سرسبزی و طبیعت بکر نیست و از جنبه مباحث فرهنگی ویژگی‌های متعددی دارد و افتخار می‌کنم یک گیلانی هستم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های فرهنگی استان کمک می‌کند در انجام برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت موفق شوید، افزود: گیلان هیچ کمبودی در اصحاب اندیشه و قلم ندارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با بیان اینکه دولت مردمی افتخار دارد که باید به اهل علم و اندیشه و قلم خدمت کند، تصریح کرد: عظمت قلم در برابر گفتار بسیار بالا است؛ لذا وقتی بحث اهل اندیشه و هنر به میان می‌آید باید تمام همت خود را در حوزه‌های مختلف برای کمک به این قشر به کار ببندیم.

رضایی صوفی با تأکید بر اینکه به هنر و فرهنگ نیاز داریم؛ زیرا پیشرفت این حوزه‌ها راه توسعه و پیشرفت جامعه را هموار می‌کند، بیان کرد: استانداری گیلان برای کمک به اصحاب فرهنگ و هنر آمادگی کامل دارد.

 گیلان غنی از هنرمندان خلّاق است

عبدالرضا علی‌پناه سرپرست سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه گیلان غنی از هنرمندان ژرف و خلاق است، اظهار کرد: سراسر گیلان سرشار از اهالی خرد، فرهنگ و هنر است.

وی با اشاره به اینکه طرح جشنواره فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان آماده شده و امیدواریم در دوره مدیریتی جدید به ثمر برسد، افزود: چندین پروژه دیگر نیز در دست است که امیدواریم در دوره مدیریتی جدید حمایت و به نتیجه برسند.

علی‌پناه با بیان اینکه هنرمندان گیلانی بسیار زحمت‌کش هستند و استدعا دارم نگاه ویژه‌ای به گیلان ایجاد شود، ادامه داد: امیدوارم ماده ۸۰ به ثمر برسد و بارقه‌های امید را در دل جوانان هنرمند گیلانی ایجاد کند.

به گزارش هشت‌دی در این مراسم از زحمات عبدالرضا علی‌پناه سرپرست اداره کل ارشاد گیلان تقدیر و امیرحسین طاهری به‌عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه