فرماندار لنگرود در گفتگو با هشت‌دی:

برق روستای میان‌شکرکش اطاقور وصل شد

فرماندار لنگرود با اشاره به افتادن چند تیربرق در مسیر روستای میان‌شکرکش اطاقور به دلیل رانش زمین، گفت: با حضور همکاران شرکت توزیع برق طی دو ساعت برق کلیه خانوارهای این منطقه وصل شد.

برق روستای میان‌شکرکش اطاقور وصل شد

محمدرضا جلالی در گفتگو با هشت‌دی با اشاره به رانش زمین در اطاقور در پی بارش شدید باران، اظهار کرد: به واسطه تشدید باران از شامگاه چهارشنبه و افزایش آب‌ رودخانه‌های بخش اطاقور لنگرود برخی از مسیرهای مواصلاتی شهری و روستایی در این منطقه دچار آبگرفتگی شده است.

وی به رانش زمین به صورت جزئی در برخی مناطق اشاره کرد و گفت: این چالش سبب انسداد مسیرها شده است که به واسطه حضور نیروهای مختلف خدماتی نسبت به رفع انسداد آن اقدام شده است و تاکنون به موارد بسیاری رسیدگی شده است و این آمادگی تا پایان شرایط حاکم بر منطقه توسط همکاران ما وجود دارد.

فرماندار لنگرود تصریح کرد: امروز به علت رانش کوه چهار تا پنج تیر برق در مسیر روستای میان‌شکرکش سقوط کرده بود که با حضور همکاران شرکت توزیع برق شهرستان، این مسئله حل و فصل شد و طی دو ساعت برق کلیه خانوارها وصل و هم‌اکنون مشکل قطعی برق وجود ندارد.

جلالی با اشاره به حجم زیاد آب بر اثر بارش شدید باران در منطقه، بیان کرد: تمهیدات کافی صورت گرفته و مقدمات لازم فراهم شده است و در بخش‌های مختلف آماده خدمات‌رسانی هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمام مردم منطقه خواهشمندیم ضمن سعه‌صدر و همکاری تام به نظرات کارشناسان و مسئولین توجه کافی داشته باشند و در مسیرهایی که احتمال آبگرفتگی وجود دارد تردد کمتری داشته باشند تا با اتمام بارندگی به شرایط عادی بازگردیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه