در گفتگو هشت‌دی با سرپرست بخشداری رحیم‌آباد مطرح شد:

آخرین وضعیت روستاهای رحیم‌آباد رودسر + فیلم

سرپرست بخشداری رحیم‌آباد رودسر با اشاره به تخریب یک پل روستایی در روستای خم‌پته این بخش در پی بارش شدید باران و طغیان رودخانه، گفت: با انجام پیگیری‌های لازم این راه مواصلاتی به‌زودی بازگشایی می‌شود.

آخرین وضعیت روستاهای رحیم‌آباد رودسر + فیلم

به گزارش هشت‌دی سید اسماعیل سادات دیلمی که یک روز از معارفه‌اش به‌عنوان سرپرست بخشداری رحیم‌آباد می‌گذرد، در پی بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها در مناطق سیل‌زده حضور یافت و از وضعیت موجود بازدید کرد.

در همین رابطه گفتگویی با بخشدار رحیم آباد انجام داده‌ایم؛ که در ادامه می‌خوانید.

سید اسماعیل سادات دیلمی در گفتگو با هشت‌دی با اشاره به آخرین وضعیت سیل در بخش رحیم‌آباد شهرستان رودسر، اظهار کرد: در پی وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ در این منطقه، یک دهنه پل آسیب‌دیده که با هماهنگی‌های لازم و با همکاری راهداری، فرمانداری و مدیریت شهری، این راه مواصلاتی احیا خواهد شد و مردم به‌زودی تردد عادی و روزانه خویش را خواهند داشت.

 وی به تخریب یک دهنه پل در روستای خم‌پته این بخش اشاره کرد و گفت: خوشبختانه راه جایگزین برای تردد وجود دارد و ان‌شاءالله تا فردا اتصال به راه اصلی برقرار خواهد شد.

سرپرست بخشداری رحیم‌آباد تصریح کرد: با توجه به گستره وسیع این منطقه، میزان خسارات برآورد خواهد شد؛ اما خوشبختانه خسارات، جزئی بوده؛ زیرا پل‌هایی که به‌وسیله بیل مکانیکی لوله‌گذاری شده منجر شد که انسداد در مسیر لوله‌ها رفع شده و باعث خسارت مضاعف نشود.

سادات دیلمی با بیان اینکه در روزهای آینده برآورد کلی خسارت اعلام و به نهادهای مربوطه جهت مساعدت مکاتبه خواهد شد، ادامه داد: برای پل تخریب شده نیز لوله‌گذاری انجام خواهد شد و با دستگاه‌های متولی پیگیری و تأمین اعتبار در راستای احداث پل جایگزین در حال انجام است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام سعی ما بر این است که مردم در تردد مشکل نداشته باشد و به زندگی روزمره خویش بپردازند.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه