مدیرکل راهداری گیلان مطرح کرد:

اهمیت بالای پروژه‌های آستارا در اقتصاد کشور

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان گفت: پروژه‌های بارانداز ریلی، تقاطع غیرهمسطح ورودی بارانداز و جاده آستارا – آستارا که پل اتومبیل‌رو را به جاده آستارا – اردبیل مرتبط می‌کند برای اقتصاد داخلی و خارجی کشور بسیار اهمیت دارد.

اهمیت بالای پروژه‌های آستارا در اقتصاد کشور

به گزارش هشت‌دی غلامعلی نیک‌فهم عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از دغدغه‌های مهم آستارا ترافیک در نقاط شهری و جاده‌های اصلی است، اظهار کرد: شهرستان مرزی بندر آستارا در بحث حمل‌ونقل از سایر شهرستان‌ها پیشروتر است.

وی با بیان اینکه همه پروژه‌هایی که در شهرستان آستارا برای بحث حمل‌ونقل مهم بود، امروز بررسی شد، افزود: در نشستی تخصصی مقرر شد در حوزه هر یک از معاونین، در خصوص تکمیل پروژه‌های در دست اجرا تسریع شود تا بتوانیم در مدت کوتاه‌تری پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

اهمیت بالای پروژه‌های آستارا در اقتصاد داخلی و خارجی کشور

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با عنوان اینکه پروژه‌های بارانداز ریلی، تقاطع غیرهمسطح ورودی بارانداز و جاده آستارا – آستارا که پل اتومبیل‌رو را به جاده آستارا – اردبیل مرتبط می‌کند برای اقتصاد داخلی و خارجی کشور بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: توسعه پایانه مرزی و گمرک در آستارا فعال است.

نیک‌فهم گفت: امروز رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در بازدید از پل تخریب‌شده در محور آستارا به تالش راهکاری ارائه کرد.

زمان بهره‌برداری پل‌های آسیب‌دیده در آستارا

وی با اشاره به بازدید و اتخاذ تصمیم در مورد پل‌های آسیب‌دیده در روستای سیبلی و بلوار سفیر امید آستارا، ابراز امیدواری کرد: در آینده نه‌چندان دور پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی مناسب دارند، به اتمام برسند و پروژه‌هایی که برایشان بازه زمانی خاصی تعریف شده است، تا یک سال آینده آماده بهره‌برداری شود.

کاستی‌های سامانه نوبت‌دهی پایانه بار آستارا برطرف می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان در خصوص بازدید انجام شده از پایانه بار آستارا برای بررسی بحث توسعه آن گفت: طرح نوبت‌بندی مکانیزه که در ۲۶ تیر امسال از سوی وزیر راه و شهرسازی مورد بازدید قرار گرفت، به طور کامل اجرایی شده است و هر یک از رانندگان از هر کجای کشور که بخواهند از مرز آستارا به خارج بروند، برای دریافت نوبت به‌صورت اینترنتی نام‌نویسی کنند.

نیک‌فهم در پایان خاطرنشان کرد: سامانه نوبت‌دهی مورداستفاده در پایانه بار آستارا امروز مجدداٌ بررسی شد که نشان داد کارایی لازم را دارد و برخی کاستی‌های موجود هم به‌تدریج برطرف می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه