معاون عمرانی فرماندار آستارا:

مردم از توقف در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند

معاون عمرانی فرماندار آستارا گفت: مردم و مسافران به‌منظور جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، هشدارهای صادره از سازمان هواشناسی را جدی بگیرند و از اتراق در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری نمایند.

مردم از توقف در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند

به گزارش هشت‌دی محمد کرم‌زادگان امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان آستارا در خصوص احتمال بارش‌های گسترده در این شهرستان و بروز سیلاب طبق پیش‌بینی هواشناسی استان گیلان اظهار کرد: باید همه دستگاه‌های مرتبط با آمادگی لازم از همه توان خود در جهت بروز هرگونه اتفاقی پیشگیری نمایند و در این راستا هیچ کم‌کاری پذیرفتنی نیست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از حضور مردم و احشام در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها جلوگیری شود، افزود: باتوجه‌به وقوع سیل اخیر، همه مردم شهرستان و مسافران به هشدارهای داده شده توجه کرده و آن را جدی بگیرند.

معاون عمرانی فرماندار آستارا بر آزادسازی حریم رودخانه‌ها تأکید و تصریح کرد: با تحقق این امر و جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز شاهد بازشدن راه‌آب‌هایی که از بالادست وارد شهرستان می‌شود خواهیم بود که در این راستا اقداماتی در دست انجام است.

کرم‌زادگان در پایان خاطرنشان کرد: طرح‌هایی برای کنترل و هدایت درست روان‌آب‌ها به مسیری که به خانه‌ها و سازه‌های مردم و اماکن عمومی و غیره خسارت وارد نکند را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه