فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

ورود بیش از ۱۲ میلیون خودرو به گیلان

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: از ابتدای آغاز تعطیلات تابستانی تا آغاز سال تحصیلی، بیش از ۱۲ میلیون خودرو به استان گیلان وارد شدند که در این راستا کاهش ۲ درصدی تلفات را داشتیم.

ورود بیش از ۱۲ میلیون خودرو به گیلان

به گزارش هشت‌دی نشست تعاملی مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گیلان و پلیس استان امروز به مناسبت فرارسیدن هفته انتظامی در شهرستان رشت برگزار شد.

سردار عزیزالله ملکی در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پلیس گیلان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۶ هزار و ۸۴۵ سرقت در سطح استان کشف شده که این آمار با افزایش ۵۰ درصدی کشفیات روبه‌رو بوده است.

وی در ادامه افزود: ۳۴ فقره قتل نیز طی مدت مذکور در سطح گیلان اتفاق افتاده است که در این راستا ۴۵ قاتل نیز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف هزار و ۲۱۳ قبضه سلاح گرم

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و فرمانده انتظامی کل کشور از کشف هزار و ۲۱۳ قبضه سلاح گرم با افزایش ۱۹ درصدی خبر داد و تصریح کرد: ۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز از ابتدای سال تابه‌حال توسط پلیس گیلان کشف و ضبط شده است.

ورود بیش از ۱۲ میلیون خودرو به گیلان

سردار ملکی در بخش دیگر از سخنان خود تصریح کرد: از ابتدای آغاز تعطیلات تابستانی تا آغاز سال تحصیلی، بیش از ۱۲ میلیون خودرو به استان گیلان وارد شدند که در این راستا کاهش ۲ درصدی تلفات را داشتیم. در این تعطیلات ۵ نفر در تصادفات جاده‌‌ای جان خود را از دست دادند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان به میزان تعامل مردم استان با پلیس اشاره و بیان کرد: بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار تماس با سامانه فوریتی ۱۱۰ برقرار شده است که ۳۰ درصد از این تماس‌ها منجر به اجرای عملیات و دستگیری شده است.

توانمندی فراجا در رسیدگی به دغدغه‌های مردم موجب مباهات است

سید علی آقازاده، سخنگوی مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گیلان نیز در این دیدار توانمندی فراجا در رسیدگی به دغدغه‌های مردم در حوزه‌های امنیتی را موجب مباهات دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و گزارشاتی که از عملکرد پلیس در جلسه عنوان شد، بتوانیم با همکاری و همیاری مجلس شورای اسلامی مشکلات پلیس در انجام مأموریت‌های محوله را به حداقل برسانیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه