در گفتگو با هشت‌دی مطرح شد؛

توضیحات مدیر شبکه بهداشت شفت در پی مرگ دختر دانش‌آموز + فیلم

مدیر شبکه بهداشت و درمان شفت دررابطه‌با مرگ یک دختر دانش‌آموز در یکی از مدارس این شهر، گفت: این دانش‌آموز در صف صبحگاهی دچار و سطح هوشیاری خود را از دست می‌دهد.

توضیحات مدیر شبکه بهداشت شفت در پی مرگ دختر دانش‌آموز + فیلم

سید مهدی سلیمانی امروز در گفتگو با هشت‌دی دررابطه‌با مرگ یک دانش‌آموز دختر در شفت، اظهار کرد: این دانش‌آموز در صف صبحگاهی دچار مشکل شد و سطح هوشیاری خود را از دست داد.

وی در ادامه افزود: در این راستا مسئولان مدرسه با اورژانس تماس گرفته و به‌محض حضور پرسنل اورژانس در محل با عدم علایم حیاتی فرد روبرو می‌شوند و بدین جهت بلافاصله سی‌پی‌آر را شروع می‌کنند. تزریق سرم، آمپول‌های موردنیاز و ماساژ قلبی از جمله اقدامات انجام‌شده توسط عوامل اورژانس بود که سپس مریض به بیمارستان منتقل می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شفت تصریح کرد: اقدامات اولیه سی‌پی‌آر در بیمارستان با حضور متخصص اطفال و متخصص قلب انجام می‌شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه زمان ورود دانش‌آموز به بیمارستان حدود ۸:۱۰ دقیقه صبح امروز ثبت شده و شرایط بیمار هم بدین صورت بوده که وی بدون علائم حیاتی وارد بیمارستان شده است، خاطرنشان کرد: باتوجه‌به سن پایین حدود ۱۳ الی ۱۴ سالگی این دانش‌آموز متأسفانه اقدامات حدود یک ساعت و نیم، مؤثر واقع نشد و دانش‌آموز جان خود را از دست داد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه