ضرب و جرح یک معلم و دانش‌آموز با ضربات چاقو در رشت

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان گفت: برادر یک دانش‌آموز با حضور در مدرسه محل تحصیل بردارش، یک دانش‌آموز و یک معلم را با ضربات چاقو مجروح کرد و متواری شد.

ضرب و جرح یک معلم و دانش‌آموز با ضربات چاقو در رشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش استان گیلان، حنظله مرزبند اظهار کرد: دانش‌آموز مدرسه پسرانه شهید عالمی ناحیه ۲ رشت که در آزمون ترم اول مرتکب تخلف شده بود از سوی معلم بازخواست می‌شود و پس از اتمام امتحان و بازگشت به منزل به همراه برادر بزرگترش دوباره به مدرسه برمی‌گردد.

 وی بیان کرد: برادر دانش‌آموز با حضور غیرقانونی در محل امتحان دانش‌آموزان پایه نهم با چاقویی که همراه داشت یک دانش‌آموز و یک معلم مدرسه را مجروح کرده و متواری می‌شود.

 مدیر روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش گیلان بیان کرد: پس از وقوع این حادثه با درخواست مدیر مدرسه، پلیس در مدرسه حاضر شد و پس از بررسی‌های اولیه و تهیه صورت‌جلسه، اقدامات لازم را برای دستگیری ضارب آغاز کرد.

 وی خاطرنشان کرد: رئیس اداره حراست اداره کل آموزش‌وپرورش گیلان نیز به همراه مسئولان حراست و بازرسی آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ رشت بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه در محل دبیرستان حاضر شدند و موضوع را پیگیری کردند.

 مرزبند بیان کرد: باتوجه‌به اهمیت ایجاد فضایی آرام و به‌دوراز هرگونه تنش در مدارس به‌ویژه در ایام امتحانات، اداره کل آموزش‌وپرورش استان گیلان بر خود وظیفه می‌داند تا در این زمینه و همچنین استیفای حقوق معلمان و دانش‌آموزان و ایجاد اطمینان خاطر برای اولیای دانش‌آموزان اقدامات لازم را انجام دهد.

 وی یادآور شد: اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش نتایج بررسی‌ها را به اطلاع مردم خواهد رساند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه