فرمانده انتظامی شهرستان رودبار:

عاملان تحریک افکار عمومی لوشان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از دستگیری دو نفر از گردانندگان صفحات مجازی که قصد تحریک افکار عمومی را داشتند در شهر لوشان خبر داد.

عاملان تحریک افکار عمومی لوشان دستگیر شدند

به گزارش هشت‌دی عیسی روشن‌قلب امروز در شورای فرماندهی شهرستان رودبار و در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه به‌هیچ‌عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیندازد، افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی در پی رصد فضای مجازی تعدادی از صفحات را که گردانندگان آنها قصد تشویش اذهان عمومی و تحریک افکار عمومی برای برهم‌زدن نظم و امنیت را داشتند، مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار تصریح کرد: پس از اقدامات فنی و پلیسی صورت‌گرفته، سرنخ‌هایی از دو متهم این پرونده و مخفیگاه آنها در شهر لوشان به دست آمد که متهمان با هماهنگی قضائی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند زیرا گردانندگان این صفحات مجازی در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد ناامنی بودند و همچنین اخبار کذب و خلاف واقع را به رسانه‌های معاند مخابره می‌کردند.

روشن‌قلب در پایان با اشاره به اینکه متهمان ۲۴ و ۲۷ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت در جامعه، مبارزه قاطع با مخلان آرامش شهروندان، پیشگیری از وقوع جرایم و اقدامات پیشگیرانه همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه