فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کاهش ۳۶ درصدی کاهش جانباختگان جاده‌ای

فرمانده انتظامی استان گیلان از افزایش ۱۶درصدی حجم خودروهای ورودی به گیلان خبر داد و گفت: آمار جانباختگان تصادفات جاده‌ای ۳۶ درصد کاهش پیدا کرده است.

کاهش ۳۶ درصدی کاهش جانباختگان جاده‌ای

به گزارش هشت‌دی سردار عزیزاله ملکی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آمادگی پلیس برای تسهیل عبور و مرور و همچنین تأمین نظم و امنیت شهروندان و مسافران در ایام تعطیلات، اظهار کرد:با فعالیت شبانه‌روزی کارکنان مجموعه انتظامی، آمار جانباختگان تصادفات جاده‌ای ۳۶ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: از آغاز تعطیلات تاکنون شاهد افزایش ۱۶ درصدی حجم خودروهای ورودی به استان هستیم.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه تمامی اقدامات ترافیکی به‌منظور تسهیل در رفت‌وآمد خودروهای ورودی به استان پیش‌بینی‌شده است، افزود: با فعالیت شبانه‌روزی کارکنان مجموعه انتظامی، آمار جانباختگان تصادفات جاده‌ای ۳۶ درصد کاهش پیدا کرده است.

ملکی با اشاره به آماده‌باش پلیس استان در ایام کنونی خاطرنشان کرد: به لطف پروردگار، استان گیلان به لحاظ مدیریت مسائل امنیتی – ترافیکی در حالت مطلوبی قرار دارد که این اتفاق خوب، رضایتمندی مسافران و مردم را به دنبال داشته است.

وی در پایان از مسافران خواست با استراحت کافی و مدیریت زمان به سفر خود بپردازند و اگر برای مسئله واجبی به گیلان نمی‌آیند، سفر خود را به دلیل بالابودن حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان به تعویق بیاندازند.
انتهای خبر/

منبع: سایت پلیس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه