تغییر جدید مدیریتی در منطقه آزاد انزلی؟

شنیده‌ها حاکی از از انتصاب جدید در سطح عالی مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی است و گفته می‌شود اکبر نیازی جای خود را به محمدسجاد سیاهکارزاده می‌دهد.

تغییر جدید مدیریتی در منطقه آزاد انزلی؟

به گزارش هشت‌دی  شنیده‌ها حاکی از تغییرات جدید مدیریتی در منطقه آزاد انزلی است.

چهار ماه از انتصاب اکبر نیازی به‌عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی می‌گذرد اما شنیده‌ها حاکی از از انتصاب جدید در سطح عالی مدیریت این سازمان است و گفته می‌شود اکبر نیازی جای خود را به محمدسجاد سیاهکارزاده می‌دهد.

محمدسجاد سیاهکارزاده با پیشنهاد حجت‌الله عبدالملکی مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی و با صدور حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی به‌عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شده است.

سیاهکارزاده دانش‌آموخته مقطع دکترای تخصصی مدیریت مالی از دانشگاه امام صادق (علیه السلام) است.

وی همچنین به تدریس دروس تخصصی رشته مدیریت مالی در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی در دانشگاه‌های مختلف از جمله علامه طباطبائی (ره) و دانشگاه خوارزمی مشغول بوده و از جمله سوابق مدیریتی او نیز می‌توان به عضویت در هیئت‌مدیره شرکت تأمین سرمایه دماوند، عضویت در هیئت‌مدیره شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه (به‌عنوان رئیس و نایب‌رئیس)، عضو هیئت‌مدیره شرکت پتروشمیران (سهامی خاص)، مدیر سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش و عضو هیئت‌مدیره مرکز توسعه تجارت کیش (زیرمجموعه سازمان منطقه آزاد کیش) اشاره کرد.

این در حالی است اکبر نیازی ماه گذشته در نشست به خبرنگاران خبر از تغییر خود داده بود و گفته بود: به عنوان یک گیلانی نسبت به استان خود عرق داشته و دارم و به عنوان سرپرست نخستین سازمان منطقه آزاد شمال کشور امیدوارم مدیری مسئولیت سازمان را بر عهده گیرد که باعث پیشرفت منطقه و استان و مردم شریف گیلان گردد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه