مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان:

پست ۲۳۰ کیلوولت رشت در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان از بهره‌برداری پست ۲۳۰ کیلوولت غرب رشت در دهه فجر گفت: این ویژه در حال حاضر این ۹۰ درصد پیشرفت دارد. 

پست ۲۳۰ کیلوولت رشت در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش هشت‌دی  بهمن داراب‌زاده در حاشیه بازدید از مراحل ساخت پست ۲۳۰ کیلوولت غرب رشت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این پست از سال ۱۳۹۸ آغاز شده، در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت ساخت دارد و در  دهه فجر امسال در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 وی با بیان اینکه برای ساخت این پست ۱۳۹ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: افزایش قابلیت اطمینان شبکه انتقال و فوق توزیع مناطق مرکزی گیلان و کمک به تأمین برق مطمئن مشترکان در شهرستان‌های رشت، صومعه‌سرا، فومن و شفت از اهداف بهره‌برداری از خط ۲۳۰ کیلوولت غرب رشت است.

 مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: طرح ورود و خروج خط ۲ مداره ۲۳۰ کیلوولت رشت شمالی – سیادتی – پونل تا پست غرب به طول ۱/۴ کیلومتر هم از سال ۱۴۰۱ شروع شد.

داراب‌زاده افزود: با بهره‌برداری از مجموعه خطوط انتقال و پست ۲۳۰ کیلوولت غرب رشت، از خاموشی‌های گسترده در مناطق شهری و روستایی شهرستان‌های مسیر خطوط انتقال به‌ویژه در زمان اوج مصرف و شرایط بحرانی شبکه جلوگیری خواهد شد.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه