امام‌جمعه موقت رشت:

مشکلات زیست‌محیطی گیلان در حال مرتفع‌شدن است

 امام‌جمعه موقت رشت با بیان اینکه مشکلات زیست‌محیطی گیلان در حال مرتفع‌شدن است، گفت: موضوع معیشت مردم و حمایت جدی از محصولات کشاورزی راهبردی استان مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

مشکلات زیست‌محیطی گیلان در حال مرتفع‌شدن است

به گزارش هشت‌دی حجت‌الاسلام احمد طیبی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: مشکلات به‌جای‌مانده از سالیان گذشته در گیلان از جمله زیست‌محیطی اکنون در حال مرتفع‌شدن است.

 وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در بخش‌های جاده‌ای، ریلی، کاهش نرخ بیکاری و افزایش مشارکت اقتصادی اظهار امیدواری کرد: موضوع معیشت مردم و حمایت جدی از محصولات کشاورزی راهبردی استان مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا کشاورزان باانگیزه بیشتر کار و تلاش کنند.

عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ‌های و بریکس از موفقیت‌های دولت است

 امام‌جمعه موقت رشت با بیان اینکه در سطح کشور نیز شاهد موفقیت‌هایی هستیم به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه به قله نزدیک شده‌ایم اشاره کرد و ادامه داد: عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ‌های و بریکس از موفقیت‌های دولت است.

 وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اضافه کرد: دولت سیزدهم خالصانه و شبانه‌روزی با محوریت رئیس‌جمهور به خدمات‌رسانی مشغول است؛ بنابراین این هفته فرصتی برای دولتمردان در بیان خدمات و دستاوردها است.

 خطیب موقت رشت خاطرنشان کرد: این هفته همچنین فرصتی برای افراد ناصح، خیراندیش و کارشناس برای آسیب‌شناسی برخی از اشتباهات، خطاها و نارسایی‌ها است.

 وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: اربعین حسینی از تقدیرهای الهی است، مقدری که تعیین‌کننده ظهور امام‌زمان (عج) و مسیر آماده‌سازی جهان برای ظهور آن حضرت است.

 امام‌جمعه موقت رشت با اشاره به اجتماع عظیم اربعین حسینی و با بیان اینکه در طول تاریخ تاکنون هیچ تجمعی به گستردگی اجتماع امام حسین (ع) شاهد نبوده‌ایم، اظهار کرد: اربعین حسینی تجمعی برخاسته از عمق باور و ایمان با پشتوانه مردمی و میزبانی محبان و عاشقان امام حسین (ع) با نمادها و شعارهای متحد است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه