قول آزمون به رُمی‌ها؛ در جام ملت‌های آسیا شرکت نمی‌کنم!

چند تن از خبرنگاران ایتالیایی مدعی شده‌اند که سردار آزمون به رُمی‌ها اطمینان خاطر داده که در جام ملت‌های آسیا، تیم ملی ایران را همراهی نخواهد کرد تا در خدمت جالوروسی باشد.

قول آزمون به رُمی‌ها؛ در جام ملت‌های آسیا شرکت نمی‌کنم!

به گزارش هشت‌دی سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم بایرلورکوزن روز گذشته وارد پایتخت ایتالیا شد تا امروز (جمعه) تست‌های پزشکی باشگاه آاس رم را پشت سر بگذارد و قرارداد ۱۲ میلیون یورویی با این تیم به امضا برساند.

 رُمی‌ها در تابستان جاری به دنبال یک مهاجم بودند و گزینه‌های زیادی نیز پیشروی این تیم قرار داشت؛ اما به نظر می‌رسد خرید اصلی این تیم در خط حمله سردار آزمون باشد و اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، مهاجم تیم ملی ایران به‌زودی قراردادش را امضا خواهد کرد.

 به دنبال مطرح‌شدن این انتقال، سایت ایتالیایی pazzi di fanta عنوان کرد که روی کیفیت سردار آزمون هیچ بحثی وجود ندارد؛ اما شرایط بدنی او اغلب باعث ایجاد نگرانی‌هایی شده است. آخرین مصدومیت آزمون نیز از ناحیه کتف بود که اخیراً بهبودیافته و می‌تواند از چند روز دیگر تمریناتش را رسماً پیگیری کند.

 این سایت همچنین دلیل اصلی انتقال آزمون به رم را نیز مطرح کرده است. به گفته الساندرو گوتر نویسنده این مطلب، گزینه‌های دیگری نیز پیشروی آزمون بودند؛ اما عاملی به نام حضور در جام ملت‌های آسیا، باعث عقب رفتن آنها شده است. در واقع قرارگرفتن جام ملت‌های آسیا در مقطع حساس لیگ‌های اروپایی خصوصاً ایتالیا همواره مانع بزرگی برای انتقال بازیکنان ایرانی و آسیایی بوده است؛ این مسئله در مورد مهدی طارمی نیز صدق می‌کرد.

 آزمون یکی از مهاجمان اصلی ایران است که می‌تواند در جام ملت‌های آسیا از ۱۲ ژانویه به میدان برود؛ اما ظاهراً او به مورینیو اطمینان داده که آماده است تعهد کامل خود را به جالوروسی اختصاص بدهد و از حضور در جام ملت‌های آسیا چشم‌پوشی کند.

 در همین رابطه جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار مشهور حوزه نقل‌وانتقالات اروپا نیز به این نکته اشاره کرده که آزمون قصد ندارد در جام ملت‌های پیشرو تیم ملی ایران را در قطر همراهی کند. همچنین جانلوییجی لونگاری خبرنگار اسپورت ایتالیا نیز گزارش می‌دهد که آزمون به رُم اطمینان داد که قصد ندارد در جام ملت‌های آسیا که اواخر سال جاری میلادی برگزار می‌شود، شرکت کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه