استاندار گیلان:

خدمت به جامعه ورزشی مایه قوت جامعه است

استاندار گیلان در دیدار با رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: خدمت به جامعه ورزشی مایه قوت جامعه است

خدمت به جامعه ورزشی مایه قوت جامعه است

استاندار گیلان در دیدار با رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با بیان اینکه ورزش از نیازهای زندگی امروز برای افزایش نشاط اجتماعی و توسعه سلامت آحاد جامعه است اظهار کرد: مردم نیاز به ورزش را به طور کامل احساس می‌کنند.
وی ادامه داد: در سایه توجه ویژه دولت سیزدهم به امر توسعه ورزش، امکانات ورزشی قابل‌توجهی در نقاط مختلف استان به‌ویژه روستاها ایجاد شده و در دسترس مردم است.
استاندار گیلان خدمت به جامعه ورزشی را مایه قوت جامعه دانست و تأکید کرد: باید امکانات و تجهیزات باتوجه‌به استعدادهای موجود و ارزشمند در حوزه ورزش گیلان به‌خوبی فراهم شود.

گیلان جز ۵ استان برتر و سرآمد در حوزه ورزش وزنه‌برداری است

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری نیز در دیدار با قدردانی از حمایت‌های استاندار گیلان از ورزش این استان گفت: حمایت‌های مسئولان همواره در کسب موفقیت‌های ورزشی تأثیرگذار بوده و این امر در گیلان به‌خوبی مشاهده می‌شود.
سجاد انوشیروانی با اشاره به اینکه گیلان جز ۵ استان برتر و سرآمد در حوزه ورزش وزنه‌برداری است افزود: ۱۰ شهرستان در این استان در این رشته ورزشی فعال است که می‌تواند آینده روشنی برای گیلان رقم بزند.
وی با بیان اینکه توسعه ورزش مستلزم ایجاد زیرساخت و سخت‌افزارهای لازم است اضافه کرد: علاقه و استعداد گیلانیان در حوزه ورزش وزنه‌برداری بسیار بالاست که با ایجاد زیرساخت لازم می‌توان از این استان شاهد مدال‌آوران جهانی و المپیکی باشیم.
وی گفت: بر کسی پوشیده نیست که توسعه ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیر بسزایی دارد.
به گزارش هشت دی در این دیدار جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز از پیشرفت قابل‌توجه شاخص‌های ورزش استان در دوران فعالیت دولت سیزدهم با حمایت ویژه استاندار خبر داد و گفت: زیرساخت‌های ورزشی استان به‌ویژه در مناطق روستایی در وضعیت خوبی قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه