دسترسی به خدمات هلال‌احمر در نرم‌افزار اربعینی راهنمای زائر

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، گفت: در نسخه جدید نرم‌افزار کاربردی “راهنمای زائر”، آیکون جمعیت هلال‌احمر نیز پیش‌بینی‌شده است که دسترسی به خدمات این سازمان را برای زائران فراهم کرده است.

دسترسی به خدمات هلال‌احمر در نرم‌افزار اربعینی راهنمای زائر

به گزارش هشت‌دی وحید سلیمی در جلسه مشترک با فعالان ستاد مردمی خادمین راهنمای زائر اربعین گفت: امسال در نرم‌افزار کاربردی یا “اپلیکیشن راهنمای زائر” که یکی از خدمات ۲۷ گانه ستاد مردمی خادمین راهنمای زائر است، آیکون جمعیت هلال‌احمر نیز در کنار نماد سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان مانند بیمه و سایر خدمات مانند اخبار، توصیه‌ها، آموزش‌ها، معرفی اماکن مقدس، مداحی و روضه و…، ایجاد خواهد شد و عموم کاربران می‌توانند خدمات و آموزش‌های جمعیت هلال‌احمر را مشاهده کنند.

وی افزود: یکی از وظایف مهم جمعیت هلال‌احمر تولید محتوای آموزشی با رویکرد عمومی و همگانی به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی است که مراسم اربعین به‌عنوان مصداق مهم و عمده تجمعات انبوه، یکی از آنهاست.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر افزود: به همین منظور، معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر ویدئوها، کلیپ‌ها، تیزرها و اینفوگرافی‌های مختلفی را با موضوع پیاده‌روی اربعین، اصول بهداشت فردی و محیط، تجهیزات انفرادی زائر، راه‌های جلوگیری از گرمازدگی و بیماری‌های گوارشی، برنامه غذایی مناسب و… طراحی و تولید کرده است.

به گفتهٔ سلیمی؛ در جلسه مشترک با فعالان ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین مقرر شد این محتواها و تولیدات آموزشی در اپلیکیشن یا نرم‌افزار کاربردی راهنمای زائر بارگذاری شود.

وی در پایان سخنان خود و نیز با اشاره به حضور نمایندگان سازمان‌های امداد و نجات و تدارکات پزشکی در جلسه مشترک جمعیت هلال‌احمر با ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین، اظهار کرد: علاوه بر محتواهای آموزشی، نشانی و مکان دقیق همراه با نقشه و مختصات جغرافیایی مراکز و پایگاه‌های درمانی و امدادی و خدمت‌رسان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق در ایام اربعین حسینی (ع)، بر روی نرم‌افزار کاربردی راهنمای زائر قرار خواهد گرفت تا زائران به اطلاعات مراکز درون و برون‌مرزی این جمعیت به مناسبت اربعین دسترسی آسان و سریع داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه