فرمانده سپاه قدس گیلان:

رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است

فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی هفدهم مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت. در بخشی از این پیام آمده است: بی‌تردید کارکرد رسانه‌های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و کنترل عمومی بر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی بی‌بدیل و غیرقابل انکار است.

رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است

به گزارش هشت‌دی، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، بهانه و فرصتی است گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته، نیک‌اندیش و حقیقت‌جویی که در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه، بی‌وقفه و خالصانه می‌کوشند و مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشور و استان که نقش خطیر اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی و تبیین را تؤام با صداقت و عدالت، امانت‌داری، مسئولیت‌پذیری، تعهد و دلسوزی برعهده دارند.

بی‌تردید کارکرد رسانه‌های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و کنترل عمومی بر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی بی‌بدیل و غیرقابل انکار است و به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است.

چنانچه پیامبر خدا (ص) در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس».

بدون شک جامعه خبرنگاران عزیز با پیروی از آرمان‌های مکتب حسینی و زینبی، مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی و تاسی از شهدای گرانقدر می‌توانند راه دشوار و سنگین آگاهی بخشی و رسالت خطیر خبرنگاری را طی نمایند. دستیابی به قله‌های توسعه و تعالی جامعه در سطوح مختلف و رسیدن به آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب، جز با آگاهی بخشی صحیح محقق نخواهد شد.

اینجانب روز خبرنگار روز تجلیل از پیشگامان فرآیند اطلاع رسانی و روز پاسداشت تلاش‌های صادقانه و روز تجلی هنر در تبلور آثار ملی و مذهبی بر شما صاحبان و راویان فکر و اندیشه خبرنگاران ایران عزیز و خصوصا اصحاب رسانه در استان گیلان تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی شما عزیزان را در انجام وظایف خطیرتان آرزمندم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه