درخواست چند باشگاه برای تعویق لیگ برتر فوتبال

برخی از مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال درخواست تعویق شروع این مسابقات در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را مطرح کرده‌اند.

درخواست چند باشگاه برای تعویق لیگ برتر فوتبال

به گزارش هشت‌دی محمد رجائیان در حاشیه نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌ها گفت: انتقادات زیادی نسبت به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای دارم و باشگاه آلومینیوم نتوانست مجوز حرفه‌ای کسب کند. با این حال باشگاه‌ها برای رشد باید به این تشکیلات اهمیت دهد. همه عوامل بسیج شدند تا کارهای اخذ مجوز را انجام بدهیم که ریزه‌کاری‌ها اجازه این مسئله (صدور مجوز) را به ما نداد.

وی با اشاره به اهمیت سازماندهی تیم‌های پایه افزود: زارعی (رئیس کمیته مجوز حرفه‌ای) به این نکته اشاره کرد که بخشی از صدور مجوزها، به آکادمی و تیم‌های پایه باشگاه‌ها مربوط می‌شود. این در حالی است که آیین‌نامه آکادمی‌های باشگاه‌های فوتبال ۴۵ روز دیگر تدوین خواهد شد. این نقطه سؤال و ابهام است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: فدراسیون فوتبال باید این پروژه را زودتر عملیاتی می‌کرد و اگر آکادمی‌هایی بر مبنای استانداردهای AFC داشتیم، می‌توانستیم راحت‌تر مجوز بگیریم. تنها شرط بین‌المللی شدن فوتبال، تطابق با استانداردهای مجوز حرفه‌ای است.

رجائیان در مورد دیدار آلومینیوم اراک برابر پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر عنوان کرد: تیم خوبی داریم و روز بازی با پرسپولیس باید روز ما باشد.

وی درباره اینکه نامه اعلام سقف بودجه باشگاه آلومینیوم توسط اعضای سابق هیئت مدیره این باشگاه امضا شده، گفت: این نامه باید به امضای مدیران ثبت شده باشگاه آلومینیوم در سازمان ثبت اسناد و املاک برسد که این افراد، سند را امضا کردند. تغییر اعضای هیئت مدیره در سازمان ثبت اسناد باید از سوی مجمع باشگاه انجام شود. اتفاقاً مدیران قبلی باید گلایه کنند که چرا آنها صورت‌های مالی را امضا کرده‌اند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اینکه مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه از لزوم تعویق لیگ برتر صحبت کرده بود، تصریح کرد: در گروه مدیران عامل باشگاه‌ها درباره چنین موضوعی رایزنی می‌شود. دوست داریم لیگ برتر به تعویق بیفتد و اینکه فدراسیون فوتبال تمکین کند یا خیر، موضوعی دیگر است. هفت، هشت مدیرعامل تفاهم کردیم که لیگ برتر حداقل یک هفته عقب بیفتد.

رجائیان در پاسخ به این پرسش که آیا این مسئله به فدراسیون فوتبال اعلام شده است یا خیر، اظهار داشت: در همان گروه بارگذاری شده و در جلسه فردا (دوشنبه) مطرح می‌کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه