تساوی استقلال در سیرجان با ۲ گل جنجالی

 استقلال درحالی‌که با یک گل عقب‌افتاده بود موفق شد با پنالتی یامگا بازی را به‌تساوی بکشاند و با یک امتیاز از سیرجان برگردد.

تساوی استقلال در سیرجان با ۲ گل جنجالی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران از هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک‌بریک به پایان رسید. مسیح زاهدی (۲۰) از گل‌گهر و کوین یامگا (۴۴) از استقلال گلزنان این دیدار بودند.

 غافلگیری استقلال و گلزنی یامگا در ادامه

 بازی دو تیم گل‌گهر و استقلال تهران در حالی مقابل هم قرار گرفتند که دو تیم قبل از سوت آغاز بازی یک دقیقه به احترام در گذشت ملیکا محمدی بازیکن ملی‌پوش تیم ملی فوتبال بانوان سکوت کردند. بازی بین دو تیم پایاپای دنبال می‌شد و دو تیم موقعیت‌های جدی را روی دروازه یکدیگر ایجاد نکرده بودند تا اینکه در دقیقه ۲۰ مسیح زاهدی روی ارسال زیبای رزاق پور و اشتباه مسلم سید حسین حسینی گل اول سیرجانی‌ها را وارد دروازه استقلال کرد تا یک بر صفر از میهمان خود پیش بیافتد. گلی که البته مشکوک به آفساید هم بود.

 در ادامه دو تیم با بازی هجومی که ارائه دادند مقابل دروازه‌های یکدیگر صاحب موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر داشتند تا در دقیقه ۴۴ استقلالی‌ها روی خطای هند بازیکنان گل‌گهر صاحب یک ضربه پنالتی شد که کوین یامگا هافبک فرانسوی آبی‌های پایتخت پنالتی را به گل تبدیل کرد تا همه چیز بار دیگر مساوی شود. بعد از گل مساوی استقلال بازی روند عادی خود را دنبال کرد تا دو تیم در نیمه اول با تساوی یک‌بریک به رختکن بروند.

 در نیمه دو هم تلاش دو تیم برای گلزنی تنها برای هر تیم یک موقعیت عالی را به دنبال داشت که در هر دو صحنه درخشش اخباری و حسینی مانع از گلزنی شد تا این بازی در نهایت با نتیجه یک‌بریک به پایان برسد.

 ترکیب استقلال تهران و گل‌گهر

 جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران برای این دیدار سید حسین حسینی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، آرمان رمضانی، امید حامدی فر، مهرداد محمدی، روزبه چشمی و سعادت (صالح) حردانی را در ترکیب این تیم قرار داد.

 کادر فنی تیم فوتبال گل‌گهر هم از محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، مسیح زادهی، سامان فلاح، بهنام برزای، حمید بوحمدان، احمدرضا زنده رود، علیرضا علیزاده، سعید سحرخیزان، علیرضا کوشکی و مهدی ممی زاده در این دیدار استفاده کرد.
انتهای خبر/

منبع: همشهری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه