سرمربی تیم فوتبال ملوان:

دنبال پیروزی هستیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان با بیان اینکه ملوان مقابل گلهر به دنبال پیروزی است، گفت: ما باید برای این هدف خود بجنگیم.

دنبال پیروزی هستیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  مهدی تارتار پیش از ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملوان و گل‌گهر اظهار کرد: باتوجه‌به جایگاه تیم‌های ملوان و گل‌گهر، این بازی برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 وی با بیان اینکه ملوان مقابل گلهر به دنبال پیروزی است، گفت: پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم است.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی هم با بیان اینکه با حضور ملوان در میان مدعیان و قرارگرفتن در نیمه بالای جدول، اعتبار به این تیم بازگشته و حریفان به ما به‌عنوان یک تیم مدعی نگاه می‌کنند، تصریح کرد: بیشتر تیم‌ها لیگ سعی دارند تا در مقابل ما نتیجه مساوی کسب کنند.

تارتار با یادآوری این نکته که گلهر فقط دو دیدار خود را واگذار کرده است گفت: ملوان نیز در ۱۸ هفته اخیر تنها یک باخت داشته و به همین دلیل بازی نزدیکی را از این دو تیم شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بسیار امیدوارم که ما باهوش‌تر عمل کنیم تا با برتری در این دیدار، سه امتیاز این بازی را کسب کنیم، افزود: ما باید برای این هدف خود بجنگیم.

تارتار با بیان اینکه در تمرینات به بازیکنان توصیه کردیم که اشتباهات خود را به حداقل کاهش دهند، گفت: اگر صاحب گل شدیم، تلاش کنیم تا اختلاف را بالا ببریم؛ زیرا اختلاف یک گل، حاشیه امنیت مناسبی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با تأکید بر اینکه برای پیروزی در این بازی باید اشتباهات خود را به حداقل کاهش دهیم، افزود: ما باید از فرصت‌های به‌دست‌آمده نهایت استفاده را ببریم تا بتوانیم پیروز این میدان سخت باشیم.

وی با بیان اینکه در دیدار مقابل گل‌گهر بازیکن مصدوم نداریم؛ اما آرمان اکوان و حامد نورمحمدی ۲ مدافع تیم ما محروم هستند، گفت: اما سایر بازیکنان آماده این دیدار هستند.

انتهای خبر/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه