سرمربی تیم فوتبال ملوان:

 همه برای موفقیت ملوان در یک راستا تلاش می‌کنیم

 سرمربی تیم فوتبال ملوان با بیان اینکه این برد را به هواداران ملوان تقدیم می‌کنم گفت: همه برای موفقیت ملوان در یک راستا تلاش می‌کنیم.

 همه برای موفقیت ملوان در یک راستا تلاش می‌کنیم

به گزارش هشت‌دی مهدی تارتار در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان با بیان اینکه همه برای موفقیت ملوان در یک راستا تلاش می‌کنیم اظهار کرد: این برد را هم به هواداران آقا و خانم ملوان تقدیم می‌کنم که تا پایان مسابقه ما را حمایت کردند. حاصلش همین نتیجه خوب بود.
وی با بیان اینکه باید از بازیکنانم تشکر کنم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و مهم‌تر اینکه گلی دریافت نکردیم افزود: اتفاقات بازی به سود ما رقم خورد و اگر بازیکن حریف در نیمه اول اخراج نمی‌شد، نمی‌توانستیم به‌راحتی این نتیجه را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان به بازیکنان باکیفیت فولاد اشاره کرد و ادامه داد: این تیم برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی بسته شده است، اخراج بازیکن حریف کار ما را خیلی راحت‌تر کرد.

تارتار به حضور بانوان در ورزشگاه هم اشاره کرد و گفت: حضور آن‌ها تأثیرگذار بود و شور شعف خوبی ایجاد کرده بود و باعث بالابردن روحیه بازیکنان هر ۲ تیم شده بود و امیدوارم در همه ورزشگاه‌ها بانوان به ورزشگاه بیایند.

وی ادامه داد: هواداران ملوان بافرهنگ هستند؛ اما حضور بانوان باعث می‌شود زشتی‌ها کمتر شود.
وی در مورد تعطیلات فیفا دی گفت: این وقفه خیلی به سود تیم ماست و خدا را شکر که قبل از تعطیلات بُردیم. قرعه سختی به ما خورده بود. بازی خوبی انجام دادیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه