فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف ۴۰ تن شکر احتکار شده در رشت و بندرانزلی

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۴۰ تن شکر احتکار شده در بازرسی از دو انبار در شهرستان‌های رشت و بندرانزلی خبر داد.

کشف ۴۰ تن شکر احتکار شده در رشت و بندرانزلی

به گزارش هشت‌دی، سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه احتکار کالا و عدم عرضه آن ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، اظهار کرد: مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی و به خصوص کسانی که کالاهای اساسی را به برای افزایش قیمت و دریافت سود بیشتر احتکار می‌کنند در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه افزود: با اقدامات فنی و تحقیقات نامحسوس صورت‌گرفته توسط پلیس مشخص شد، فردی سودجو نسبت به احتکار مقدار زیادی شکر داخل ۲ انبار در شهرستان‌های رشت و بندرانزلی اقدام کرده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان به شناسایی محل‌های دپو احتکار و اعزام ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی به آدرس‌های انبارهای مورد نظر اشاره و تصریح کرد: در بازرسی از این مکان‌ها، ۴۰ تن شکر احتکاری کشف شد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات را ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه متهم ۶۷ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان استمرار طرح‌های نظارت و کنترل بر انبارهای نگهداری کالا در سطح استان و برخورد قاطع و بدون اغماض مجموعه انتظامی با محتکران و مخلان نظام اقتصادی را از اولویت‌های پلیس عنوان کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالا، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه