فرمانده انتظامی گیلان:

انبار رایانه‌های قاچاق رشت کشف شد

فرمانده انتظامی گیلان از کشف انبار رایانه‌های قاچاق رشت خبر داد و گفت: ۱۳۸ دستگاه رایانه کیفی و ۶۰۱ دستگاه تجهیزات مربوطه قاچاق در بازرسی از یک انبار در این شهرستان کشف شد.

انبار رایانه‌های قاچاق رشت کشف شد

به گزارش هشت‌دی سردار عزیزالله ملکی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام تحقیقات نامحسوس و تحت‌نظر قراردادن سوژه‌های موردنظر از وجود تجهیزات الکترونیکی قاچاق داخل انبار یک واحد صنفی در شهر رشت مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند.

وی در ادامه افزود: پلیس به آدرس محل موردنظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۱۳۸ دستگاه رایانه کیفی و ۶۰۱ دستگاه تجهیزات مربوطه خارجی قاچاق را کشف کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان، پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

سردار ملکی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تأمین امنیت پایدار در جامعه است، بیان کرد: قاچاق به‌عنوان یک آفت خطرناک سد راه پویایی اقتصاد و سلامت تجارت کشور محسوب می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: دراین‌خصوص متهم ۳۲ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه