فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات گیلان:

پنج هزار و۳۲۱ رشته دام صیادی در سواحل گیلان جمع‌آوری شد

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات گیلان از جمع‌آوری پنج هزار و ۳۲۱ رشته دام ماهیان استخوانی و غضروفی صیادان غیرمجاز طی سه ماه نخست سال ۱۴۰۲ در سواحل استان گیلان از آستار تا چابکسر خبر داد.

پنج هزار و۳۲۱ رشته دام صیادی در سواحل گیلان جمع‌آوری شد

به گزارش هشت‌دی کیوان عاشوری در گفتگو با خبرنگاران گفت: طی سه ماه نخست امسال پنج هزار و ۱۲۶ رشته دام ماهیان استخوانی به ارزش بیش از ۴۱۰ میلیون تومان و ۱۹۵ رشته دام ماهیان غضروفی به ارزش ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از صیادان غیرمجاز در سواحل گیلان جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به هزار و ۹۷۷ نفرساعت گشت ساحلی و دریایی انجام شده طی ماههای گذشته گفت: چهار فروند انواع قایق‌های موتوری، ۲ فروند قایق پارویی، ۴۰ دستگاه انواع لاکش صیادی(نوع خاصی از تور ماهیگیری) در این گشت‌ها توقیف شد.

 فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات گیلان افزود: یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات طی هزار و ۳۳۳ گشت ساحلی، ۶۴۴ گشت دریایی، ۴۱ عملیات مشترک با دریابانی و ۵۸ مرحله تفتیش بازار ماهی فروشان، ۵ فقره پرونده صید غیرمجاز تشکیل داد و ۱۰ متهم در این راستا دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه ادوات صیادی به نفع دولت توقیف و پس از احراز هویت افراد باز گردانده می شوند، تصریح کرد: در سه ماه گذشته ۱۴۴ مورد ماهی استخوانی به وزن ۳۳ کیلوگرم از صیادان غیرمجاز در گیلان کشف و ضبط شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه