مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان خبر داد:

پایش لحظه‌ای مصرف برق ۲۴۲ دستگاه اداری و دولتی در گیلان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: کنتورهای برق ۲۴۲ دستگاه اداری و دولتی گیلان با نصب محدودکننده‌های مصرف، به صورت لحظه‌ای پایش می‌شوند تا در صورت عبور از محدوده تعیین شده‌ی مصرف برق و بی‌توجهی به اخطارهای صادرشده، به صورت خودکار و از راه دور قطع شوند.

پایش لحظه‌ای مصرف برق ۲۴۲ دستگاه اداری و دولتی در گیلان

به گزارش هشت‌دی، محمدتقی مهدی‌زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با دستور وزارت نیرو، کنتورهای برق ۲۴۲ دستگاه اداری و دولتی گیلان با نصب محدودکننده‌های مصرف، به صورت لحظه‌ای پایش می‌شوند تا در صورت عبور از محدوده تعیین شده‌ی مصرف برق و بی‌توجهی به اخطارهای صادر شده، به صورت خودکار و از راه دور قطع شوند.

وی در ادامه افزود: مشترکان اداری گیلان باید در ساعات اداری در محدوده‌ی تعیین شده و پس از ساعت سیزده، ۶۰ درصد این مقدار را مصرف کنند تا با قطعی برق مواجه نشوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با قدردانی از همکاری مردم گیلان برای مدیریت مصرف برق در روزهای گذشته تصریح کرد: در ابتدای این هفته، برق ۵۰ دستگاه دولتی گیلان به دلیل عبور از محدوده تعیین شده‌ی مصرف قطع شد.

مهدی‌زاده با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان و متخصصان شرکت توزیع برق گیلان برای تأمین برق مشترکان استان خاطرنشان کرد: از شهروندان گیلانی و همه مشترکان انتظار داریم با رعایت راهکارهای مصرف بهینه برق در خانه و محل کار، از قطع‌شدن جریان برق دیگر مشترکان جلوگیری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه