فرمانده انتظامی لنگرود:

۴۵ کیلو کابل برق سرقتی در لنگرود کشف شد

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان کابل و مالخر این پرونده‌ها در این شهرستان خبر داد و گفت: در این خصوص ۱۰ فقره پرونده سرقت و ۴۵ کیلوگرم کابل برق سرقتی کشف شد.

۴۵ کیلو کابل برق سرقتی در لنگرود کشف شد

به گزارش هشت‌دی، حمیدرضا سرخوش‌پور مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت را مهمترین وظیفه و اولویت کاری مجموعه انتظامی عنوان و اظهار کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای حفظ آرامش و آسایش مردم است.

وی در ادامه با بیان اینکه در وقوع چند فقره سرقت کابل برق طی ماه‌های گذشته در سطح شهرستان لنگرود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی به سرنخ‌هایی از ۳ سارق سابقه‌دار در این پرونده‌ها رسیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از شناسایی مخفیگاه این افراد و دستگیری آنها با هماهنگی قضائی خبر داد و تصریح کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند.

سرخوش‌پور با اشاره به اینکه در ادامه روند رسیدگی، مالخر این پرونده‌ها شناسایی و دستگیر و از وی مقدار تقریبی ۴۵ کیلوگرم کابل برق سرقتی کشف شد، اذعان کرد: سارقان ۲۷، ۳۶ و ۴۴ ساله به همراه مالخر با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه