سه‌شنبه 20 تیر؛

هشتمین همایش چادرهای آسمانی در گیلان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان از برگزاری هشتمین همایش چادرهای آسمانی همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

هشتمین همایش چادرهای آسمانی در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش هشت‌دی، مجید رسول‌زاده فرساد در تشریح این خبر اظهار کرد: هشتمین همایش چادرهای آسمانی با هدف ترویج و تحکیم عفاف و حجاب، تقویت بنیان خانواده، تجلیل از برترین‌های حوزه عفاف و حجاب و همچنین تبیین پیامدها و آسیب‌های بدحجابی در جامعه همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری هشتمین همایش چادرهای آسمانی افزود: این همایش امروز در سالن اجتماعات شهدای فراجا واقع در میدان انتظام شهر رشت با حضور تنی چند از اندیشمندان، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فعالان عرصه عفاف و حجاب، نمونه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری و عموم شهروندان گیلانی با سخنرانی حضرت آیت ا… «رسول فلاحتی» نماینده محترم ولی‌فقیه در استان گیلان، برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در پایان تصریح کرد: در این همایش از فعالان حوزه عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد، خانواده معزز شهدا، نمونه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری، فعالان حوزه فضای مجازی و تولید محتوا تجلیل به عمل خواهد آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه