نماینده ولی‌فقیه در گیلان در هشتمین همایش چادرهای آسمانی:

حمایت از زنان باتقوا، حمایت الهی است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه حمایت از زنان باتقوا، حمایت الهی است، گفت: بانوان گیلانی امروز به جهانیان اعلام کردند که هرگز علی‌رغم تبلیغات همه‌جانبه دشمن برای پررنگ کردن بی‌حجابی، ذره‌ای از ارزش‌ها و باورهای خود فاصله نمی‌گیرند.

حمایت از زنان باتقوا، حمایت الهی است

به گزارش هشت‌دی، آیت‌الله رسول فلاحتی در هشتمین همایش چادرهای آسمانی که با حضور اندیشمندان و مسئولان دستگاه‌های اجرای و فعلان حوزه عفاف و حجاب در سالن اجتماعات شهدای فراجا برگزار شد، اظهار کرد: اولین و مهمترین هدف از برگزاری این همایش، اعلام انزجار از عده معدودی از زنان نادانی است که با برهنگی و بی‌حجابی، قصد شاد کردن دل دشمنان را دارند.

وی با تاکید بر فعالیت زنان گیلانی همانند مردان در تمامی عرصه‌ها افزود: زنان زحمت‌کش و عفیف گیلان، امروز در این همایش به جهانیان اعلام کردند که هرگز از مسیری که در پیش گرفته‌اند عقب‌نشینی نمی‌کنند و علی‌رغم تبلیغات همه‌جانبه دشمن برای پررنگ کردن بی‌حجابی به وسیله عده‌ای از عناصر خودفروخته، ذره‌ای از ارزش‌ها و باورهای خود فاصله نمی‌گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه تمامی پادشاهان ایرانی در طول تاریخ ظالم و ستمگر بودند و عده‌ای از زنان نیز قبل از انقلاب اسلامی در حمایت از اقدامات شاه ملعون، اقدام به کشف حجاب می‌کردند، تصریح کرد: مهمترین پیام بانوان عفیفه به رهبر عزیزمان، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) این است که امروزه زنان محجبه، همانند روزهای نخست انقلاب دوشادوش مردان در میدان و جبهه مقاومت حضور دارند.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر افزایش تعداد زنان محجبه گفت: استان ولایت‌مدار گیلان با تقدیم بیش از ۸ هزار شهید به دامان میهن اسلامی، ثابت کرده‌اند که به هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهد خون این عزیزان پایمال شود.

امام جمعه شهرستان رشت در پایان حمایت از زنان باتقوا را حمایتی الهی دانست و خاطرنشان کرد: امروز حضور زنان محجبه در جامعه، حاوی پیام مهمی به تمامی جهانیان و سلطه‌جویان است و آنها با حضور خود در تمامی عرصه‌ها یک صدا می‌گویند کسانی که چشم دیدن پیروان حضرت زهرا(س) را نداشته و در وهم و خیال باطل سیر می‌کنند، در مقابل اراده آنان ناتوان هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه