استاندار گیلان:

ملت ایران به پشتوانه شهدا همیشه پیروز است

استاندار گیلان با اشاره به اینکه ملت ایران به پشتوانه شهدا همیشه پیروز است، گفت: واجب است نسبت به نشان‌دادن عمق جنایت دشمنان که شعارهای رنگارنگی را برای نسل جوان ما از رسانه‌های مختلف سر می‌دهند، در جهاد تبیین گام برداریم.

ملت ایران به پشتوانه شهدا همیشه پیروز است

به گزارش هشت‌دی، اسدالله عباسی در آیین نکوداشت شهید انصاری و نورانی و ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان در تالار مرکزی رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: ما امروز پس از ۴۲ سال امانت‌دار شهدا هستیم.

وی در ادامه افزود: یقیناً شهدا روحیه انقلابی، جهادی و مردمی را از مکتب امام‌علی(ع) و امام(ره) فرا گرفته بودند که در عرصه خدمت ورود کردند لذا در سال ۱۳۶۰ با وجود تمام محرومیت‌هایی که در کشور بود و از طرفی حضور دشمنان خارجی و منافقین در داخل کشور که بر طبل جنگ داخلی می‌کوبیدند نشان‌دهنده این مسئولیت سنگین است.

استاندار گیلان در پایان تصریح کرد: واجب است نسبت به نشان‌دادن عمق جنایت دشمنان که درحال حاضر شعارهای رنگارنگی را برای نسل جوان ما از رسانه‌های مختلف سر می‌دهند در جهاد تبیین گام برداریم و بدانند در این جنگ ترکیبی که آغاز کردند در باتلاق آن فرو‌خواهند رفت و ملت ما به پشتوانه شهدا همیشه پیروز خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه