نماینده مردم لنگرود در مجلس:

حذف مافیا واردات برنج و چای ضروری است

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر جهاد کشاورزی بابیان اینکه هنوز به این باور نرسیده‌اید که ما می‌توانیم نیاز داخلی به برنج و چای را تأمین کنیم خواستار کنترل و حذف مافیا واردات این دو محصول شد.

حذف مافیا واردات برنج و چای ضروری است

به گزارش هشت‌دی پرویز محمد نژاد قاضی محله در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر کشاورزی گفت: علی‌رغم تذکرات نمایندگان به‌خصوص نمایندگان سه استان شمالی کشور در مورد صیانت از محصولات داخلی مانند برنج و چای هنوز به این باور نرسیده‌اید که ما می‌توانیم نیازهای کشور را تأمین کنیم. کنترل و حذف مافیا ضروری است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس یازدهم افزود: تعیین تکلیف اراضی لنگرود، چمخاله و سایر مناطق حوزه انتخابیه علی‌رغم تشکیل جلسات متعدد کشوری، استانی و محلی انجام‌نشده و کمیته رفع تداخل، اقدام قابل‌توجهی انجام نداده است.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: علی‌رغم دستور رسیدگی به وضعیت راه‌های لنگرود و شهرهای اطراف آن اقدامی هنوز صورت نگرفته است. با مدیریت جامع وزارت نیرو نیز تراز منفی برق مدیریت‌شده، اما خواهشمندم دستور ویژه‌ای برای آب شرب لنگرود نیز صادر کنید.

محمد نژاد در ادامه از وزیر ورزش و جوانان خواست تا دستور ایجاد و توسعه اراضی مرتبط با ورزش و سالن‌های ورزشی را صادر کند و پیگیر اجرای آن باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه