نماینده مردم صومعه‌سرا:

افزایش روزافزون هزینه‌های کشاورزان آسیب‌زا است

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش روزافزون هزینه‌های کشاورزان آسیب‌زا است، گفت: وقتی قیمت کود ۵ برابر یا هزینه آب کشاورزی ۳ برابر می‌شود حتماً این مسئله دامن همه کشاورزان را خواهد گرفت.

افزایش روزافزون هزینه‌های کشاورزان آسیب‌زا است

به گزارش هشت‌دی سید کاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری گفت: ما بارها در محضر رئیس وقت جلسه و همچنین دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفته‌ایم که برنج یک محصول استراتژیک در کشور محسوب می‌شود ازاین‌رو تقاضا داریم دستوری داده شود تا هزینه کشاورزان که روزبه‌روز بالا می‌رود، کنترل شود.

وی با اشاره به افزایش قیمت کود، سموم شیمیایی و هزینه آبیاری برای کشاورزان، ادامه داد: در حال حاضر کشاورز پیرو فعالیت خود ضرر می‌کند و باید جلوی این مسئله گرفته شود و ما تنها نمی‌گوییم که قیمت برنج افزایش پیدا کند لذا ما اعتقادداریم که نباید هزینه‌های مصرف‌کننده رشد پیدا کند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: از سوی دیگر وقتی قیمت کود ۵ برابر و یا هزینه آب کشاورزی ۳ برابر می‌شود حتماً این مسئله دامن همه کشاورزان را خواهد گرفت. در این بخش هم آقای مخبر، هم آقای رئیس‌جمهور و هم ریاست مجلس دستوراتی دادند که باید به آن توجه شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
لنگرودی
خدارو شکر چند ماه مونده به انتخابات مجلس بلاخره یکی از نمایندگان گیلان به یاد کشاورزان افتاده حضرت آقا چندین بار واردات محصولاتی که در داخل تولید میشن رو ممنوع اعلام کردن چرا دولت به وفور برنج وارد کرد برنج داخلی روی دست کشاورز موند حالا هم چای سریلانکا رو میخوان جای بدهی بگیرن چای گیلان هم نابود شه بزودی همش ویلا از ما بهترون میشه
در حاشیه