نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس:

سران قوا در خصوص مصوبه مولدسازی اموال مازاد شفاف‌سازی کند

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای سران قوا سخنگویی ندارد که برای مردم توضیح دهد، گفت: باید درباره مولدسازی اموال و املاک دولتی اطلاع‌رسانی دقیق شود و این کار باید با دقت و ظرافت خاصی انجام شود.

سران قوا در خصوص مصوبه مولدسازی اموال مازاد شفاف‌سازی کند

به گزارش هشت‌دی سید کاظم دلخوش در تذکر آیین‌نامه‌ای خود در با اشاره به مصوبه سران قوا در مورد مولدسازی اموال دولت اظهار کرد: برخی از تصمیمات رؤسای قوا ابهاماتی را در جامعه ایجاد می‌کند؛ اگرچه رهبر انقلاب در مورد مولدسازی فرمایش بسیار متینی دارند.

وی افزود: مجلس هم در دوره‌های مختلف مصوباتی دارد که دستگاه‌های دولتی اموال و مازاد خود را بفروشند و تا بیت‌المال هدر نرود و برای مردم کشور هزینه شود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «متأسفانه سران قوا در این روش اشتباه کردند» خطاب به رئیس مجلس تصریح کرد: این را پاسخ دهید آیا سران قوا سخنگو ندارد که برای مردم در این زمینه توضیح دهند تا دشمنان از این موضوع سوءاستفاده نکنند.

دلخوش تاکید کرد: باید درباره مولدسازی اموال و املاک دولتی اطلاع‌رسانی دقیق شود و این کار باید با دقت و ظرافت خاصی انجام شود.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: یک هیأت اجرایی برای مولد سازی مشخص شده که آنان مصاحبه کردند، توضیحاتی دادند و در رسانه‌ها موجود است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این کار دقیق و بجایی است اما از آنجایی که امروز وقت ما کم بود درباره آن توضیح ندادم و فردا صبح ۱۷ بهمن در این مورد توضیحات را ارائه خواهم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه