مدیرکل میراث‌فرهنگی و گردشگری گیلان خبر داد:

افزایش بیش از ۱۲۵ درصدی ماندگاری سفر در گیلان

مدیرکل میراث‌فرهنگی و گردشگری گیلان از افزایش بیش از ۱۲۵ درصدی ماندگاری سفر در گیلان خبر داد و گفت: گیلان به جهت افزایش میزان ماندگاری مسافر جز ۲ استان برتر کشور شناخته شده است.

افزایش بیش از ۱۲۵ درصدی ماندگاری سفر در گیلان

به گزارش هشت‌دی، ولی جهانی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، اظهار کرد: گیلان به جهت قابلیت‌های تاریخی و گردشگری هر هفته و در ایام تعطیلات میزبان گردشگران و مسافران است.
 
وی از ورود بیش از پنج میلیون مسافر و‌ گردشگر به گیلان در ماه جاری خبر داد و افزود: این تعداد مسافر فقط در تعطیلات خرداد ماه به گیلان آمدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه این استان، به‌عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر با توجه به ظرفیت‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی آن در کشور بوده است، گفت: افزایش سفر به گیلان رونق اقتصادی بخش گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار را در پی خواهد داشت که باید برنامه‌ریزی مناسبی به منظور استفاده فرهنگی آن نیز انجام داد.

جهانی از افزایش بیش از ۱۲۵ درصدی ماندگاری سفر در گیلان خبر داد و اضافه کرد: با اجرای برنامه‌های فرهنگی، نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و برنامه‌های متنوع توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، میزان ماندگاری مسافران ارتقا پیدا کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان ادامه داد: گیلان به جهت افزایش میزان ماندگاری مسافر جز ۲ استان برتر کشور شناخته شده است. / مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه