مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

صعود غرورآفرین داماش گیلان نتیجه برنامه‌ریزی درست است

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان، در پیامی صعود غرورآفرین تیم فوتبال داماش گیلان به رقابت‌های لیگ دسته اول کشور که نتیجه کار و تلاش هماهنگ تیمی و حمایت همه مسئولین ارشد بود را به مردم گیلان، جامعه ورزش، هواداران و خانواده بزرگ این باشگاه تبریک گفت.

صعود غرورآفرین داماش گیلان نتیجه برنامه‌ریزی درست است

به گزارش هشت‌دی، جهانبخش آرمان در پیامی صعود غرورآفرین تیم فوتبال داماش گیلان به رقابت‌های لیگ دسته اول کشور که نتیجه کار و تلاش هماهنگ تیمی و حمایت همه مسئولین ارشد بود را به مردم گیلان، جامعه ورزش، هواداران و خانواده بزرگ این باشگاه تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛ این صعود و پیروزی بزرگ را به هواداران متعصب و خونگرم، بازیکنان و کادر فنی، خصوصاً فرشاد پیوس سرمربی با دانش و اخلاق‌مدار و ناصر زحمتکش مالک پرتلاش باشگاه داماش گیلان تبریک و خداقوت می‌گویم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در پایان ابراز امیدواری و تصریح کرد که دیگر تیم‌های گیلانی نیز بتوانند با تصمیمات مناسب و به‌موقع و برنامه‌ریزی درست به موفقیت‌های بزرگ دست یابند تا دل مردم گیلان شاد شود.

تیم فوتبال داماش گیلان که بازی رفت مرحله پلی آف صعود به لیگ دسته اول را ۲ برصفر مقابل فولاد نوین اهواز در رشت برده بود، امشب در بازی برگشت یک برصفرمغلوب شد و در مجموع با پیروزی ۲ بر یک به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه