مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

قهرمانان سرمایه‌های ملی ما هستند

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: قهرمانان و مدال‌آوران جزء افتخارات استان و کشور و جز سرمایه‌های ملی محسوب می‌شوند و باید از این عزیزان حمایت شود.

قهرمانان سرمایه‌های ملی ما هستند

به گزارش هشت‌دی مراسم استقبال از کاروان ورزشکاران و مدال‌آوران گیلانی اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژوی چین، امروز در سالن تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت با حضور رؤسای هیئت‌های ورزشی، قهرمانان، ورزشکاران و جامعه ورزش گیلان برگزار شد.

جهانبخش آرمان در این مراسم با بیان اینکه کسب افتخار ورزشی به‌راحتی میسر نیست، اظهار کرد: قهرمانان و مدال‌آوران جزء افتخارات گیلان و کشور و جز سرمایه‌های ملی محسوب می‌شوند و باید از این عزیزان حمایت شود.

وی در ادامه افزود: یک ورزشکار برای رسیدن به سکوی قهرمانی راه‌های زیادی را طی می‌کند و زحمات بسیاری را متحمل می‌شود و از تفریحات سالم در زندگی می‌گذرد تا بتواند برای استان و کشور خود افتخارآفرینی نماید.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ضمن قدردانی از همراهی و پشتیبانی هیئت‌های ورزشی با قهرمانان خود و اینکه همه ما وظیفه داریم که از این سرمایه‌ها و ظرفیت‌های استان حمایت و تکریم نماییم، تصریح کرد: از رؤسای هیئت‌ها درخواست می‌کنم که قهرمانان ورزشی در رشته‌های مربوطه را حمایت نمایند و نسبت به آنها کم‌لطفی نداشته باشند.

آرمان در پایان خاطرنشان کرد: از مساعدت‌های استاندار گیلان با ورزشکاران تشکر می‌کنم و امیدوارم که بتوانیم در المپیک پیش‌رو شاهد کسب مدال‌های رنگارنگ قهرمانان استان در میادین ورزشی باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه