مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

«داماش» به متقاضیان جدید واگذار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، گفت: طبق مکاتبات هیئت فوتبال مطالبات مرتبط با بازیکنان، کادر فنی و باشگاه داماش انجام نشده است و با پیگیری‌ها و مذاکرات انجام شده نیز نتیجه‌ای حاصل نشد که این مسائل منجر به واگذاری مالکیت داماش به متقاضیان جدید شده است.

«داماش» به متقاضیان جدید واگذار می‌شود

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» جهانبخش آرمان در گفتگو با برنامه با ورزش شبکه باران، در رابطه با وضعیت باشگاه داماش، اظهار کرد: داماش از باشگاه‌های خوب و پرطرفدار گیلان است.

 وی افزود: پس از تلاش این تیم در صعود از لیگ سه به لیگ دو و سپس صعود به لیگ یک، «ناصر زحمتکش» مالک وقت، قراردادی را با «نصیر نعیمی‌پور» منعقد کرد و باشگاه را واگذار می‌کند.

 مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: پس از کش و قوس‌های فراوان و با خواست هواداران طی نامه رسمی نصیر نعیمی‌پور به عنوان مالک باشگاه به هیئت فوتبال معرفی شد که در یک بازه زمانی تیم را مدیریت کرد؛ اما پس از مدتی هیئت فوتبال دو نامه مکاتبه کرد مبنی بر اینکه او مطالبات مرتبط با بازیکنان، کادر فنی و… را انجام نداده است و با پیگیری‌ها و مذاکرات انجام شده نیز نتیجه‌ای حاصل نشد که این مسائل منجر به واگذاری مالکیت داماش به متقاضیان جدید شده است.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه