مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

«معصومی» فقط برای ایران کشتی خواهد گرفت

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با رد شایعه رقابت «امیررضا معصومی» با پرچمی غیر از پرچم ایران گفت: امیررضا معصومی زیر هیچ پرچمی جز پرچم جمهوری اسلامی ایران کشتی نخواهد گرفت.

«معصومی» فقط برای ایران کشتی خواهد گرفت

به گزارش هشت‌دی جهانبخش آرمان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی اظهار کرد: «امیررضا معصومی» زیر هیچ پرچمی جز پرچم جمهوری اسلامی ایران کشتی نخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه حضور این کشتی‌گیر شایسته گیلان در کشور دیگر، صحت ندارد و توسط این قهرمان جوان و شایسته نیز تکذیب شده است افزود: معصومی در رده سنگین‌وزن حریف بسیار قدرتمندی دارد؛ اما امیدواریم که این کشتی‌گیر شایسته ضمن کسب سهمیه المپیک، به‌عنوان دومین ورزشکار گیلانی مدال المپیک کسب کند.

 مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه تاکنون از گیلان فقط زنده‌یاد محمود نامجو در رشته وزنه‌برداری موفق به کسب مدال المپیک شده است، تصریح کرد: بسیار امید داریم که امیررضا معصومی بتواند با حضور در المپیک ۲۰۲۴ فرانسه، دومین مدال استان گیلان را نیز کسب کند.

پیش‌تر فردین معصومی قهرمان اسبق کشتی سنگین‌وزن جهان و پدر امیررضا معصومی با اشاره به پیشنهاد فدراسیون کشتی آذربایجان به امیررضا معصومی قهرمان کشتی جهان و آسیا برای حضور در این کشور گفته بود که امیررضا معصومی در سالیان گذشته در رقابت‌های جهانی و آسیایی در رده‌های مختلف به مقام قهرمانی رسیده و طبیعی است که با پیشنهاداتی ازاین‌دست مواجه شود و تاکنون تصمیمی برای کشتی‌گرفتن امیررضا معصومی برای کشور آذربایجان گرفته نشده است و امیررضا سرباز وطن و کشور است و تا زمانی که فدراسیون کشتی به این قهرمان نیاز داشته باشد برای پرچم سه‌رنگ جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی کشتی خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه