رئیس پلیس راه گیلان خواستار شد؛

نقاط حادثه‌خیز جاده «سیاهکل به سنگر» اصلاح شود

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه افزایش تصادفات و تلفات در محور پرتردد و پرحادثه « سیاهکل به سنگر» سبب ایجاد خسارات مالی و جانی شده است گفت:‌ باید نقاط حادثه‌خیز جاده « سیاهکل به سنگر » اصلاح شود.

نقاط حادثه‌خیز جاده «سیاهکل به سنگر» اصلاح شود

به گزارش هشت‌دی جاور صفاری، رئیس پلیس راه گیلان گفت: جاده سیاهکل به سنگر به طول ۲۲ کیلومتر از بهمن ۱۳۹۴ علیرغم مخالفت پلیس راه به علت نواقص متعدد موثر راه بر وقوع تصادف، مورد بهره‌برداری و زیربار ترافیک قرار گرفت.

وی با بیان اینکه  افزایش تصادفات و تلفات این محور پرتردد و پرحادثه سبب ایجاد خسارت مالی و جانی به ساکنان و اهالی روستا‌های همجوار شده است گفت: این امر باعث نارضایتی جدی و حساسیت مردمی را در پی داشته است.

رئیس پلیس راه گیلان تصریح کرد: با دعوت از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به منظور بازدید میدانی و شناسایی نقاط حادثه‌خیز و مستعد تصادف نسبت به پیگیری این موضوع جهت رفع نواقص اقدام شده است.

 صفاری با بیان اینکه اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها، عاملی مهم برای کاهش تصادفات است، گفت: وقتی شاهد عبور و مرور همراه با امنیت و سلامت شهروندان متأثر از اصلاح نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات باشیم، به واقع از خدمت‌رسانی به مردم علیرغم سختی کار برقراری امنیت ترافیکی، خشنود خواهیم شد.

وی به حذف و اصلاح بسیاری از نقاط حادثه خیز این محور اشاره کرد و افزود: بهتر است بدانیم علاوه بر روان بودن یک معبر، ایمنی آن نیز مهم است و هر نقطه‌ای که امکان وقوع حادثه و تلفات جانی را داشته باشد باید به موقع و به نحو مطلوب رفع نقص و اصلاح شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه