مدیر شبکه بهداشت بندر آستارا:

طرح پزشک خانواده از تیرماه در آستارا اجرا می شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر مرزی آستارا از اجرا شدن طرح پزشک خانواده در شهر مرزی آستارا از تیرماه امسال خبر داد و گفت: طرح پزشک خانواده شهری جامعه‌نگر بوده و هدف از آن ترویج سبک زندگی سالم و خود مراقبتی است.

طرح پزشک خانواده از تیرماه در آستارا اجرا می شود

به گزارش هشت‌دی حسین احمدی  با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دولت در امر درمان اجرایی شدن طرح پزشک خانواده شهری است، اظهار کرد: ارتقاء سلامت به عنوان ماموریت اصلی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مطرح است و با جدیت پیگیری می شود.

وی افزود: نظام سلامت کشور به طور مداوم پیگیر تمام مسائل این حوزه بوده و باید با برنامه ریزی مناسب، مشکلات را به حداقل رساند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا با اشاره از اجرای طرح پزشک خانواده شهری در شهر مرزی آستارا از تیرماه امسال تصریح کرد: سلامت روان خانواده از مسائل مهم و استراتژیک در نظام سلامت کشور بوده و دولت سیزدهم به این مسئله توجه ویژه ای داشته و طرح پزشک خانواده در روستاها و شهرهای مورد نظر اجرا می شود.

احمدی با اشاره به اینکه تا بهبودی کامل بیمار این طرح برای افراد ادامه می یابد، گفت: طرح پزشک خانواده شهری جامعه‌نگر بوده و هدف از آن ترویج سبک زندگی سالم و خود مراقبتی است.

وی با اشاره به مزایای طرح پزشک خانواده شهری، خاطرنشان کرد: بر طرف کردن کلیه مشکلات روحی، روانی و جسمی خانواده، صرفه جویی از هزینه های درمان و ویزیت های غیر ضروری، برقراری عدالت سلامت و جلوگیری از تداخل دارویی و سردرگمی بیمار از مزایای این طرح است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا با بیان اینکه با مدیریت درمان، سلامتی هر چه زودتر به افراد باز می گردد، اضافه کرد: خدمات ارائه شده دولت در بخش سلامت شهرستان مرزی بندر آستارا بسیار گسترده بوده است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه