سرپرست فرمانداری رشت در بازدید از پهنه سراوان:

عزم همه مسئولان دولت سیزدهم حل نهایی معضل پسماند سراوان است

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه عزم همه مسئولان دولت سیزدهم حل نهایی معضل پسماند سراوان است، گفت: تکمیل کارخانه کود آلی و بهره‌برداری کامل از ظرفیت خطوط قبلی و دو خط جدید این کارخانه از جمله برنامه‌های مدنظر در ساماندهی معضل پسماند است.

عزم همه مسئولان دولت سیزدهم حل نهایی معضل پسماند سراوان است

به گزارش هشت‌دی، کیا عاشوری با بیان اینکه حضور امروز اینجانب در نخستین روز مسئولیت در شهرستان و حضور مکرر شهردار و دیگر متولیان امر در پهنه سراوان، نشان از اهمیت موضوع و اراده مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی دولت انقلابی سیزدهم در حل نهایی و اصولی معضل پسماند سراوان دارد اظهار کرد: این موضوع اولویت نخست استاندار و دیگر دستگاه‌های مسئول می‌باشد.

وی در ادامه افزود: امیدوارم تا در مدت خدمتگزاری مردم رشت و با تحقق ثبات مدیریتی در مجموعه شهرداری، پاسخ شایسته‌ای به مطالبه چندین ساله مردم شهرستان، به‌خصوص اهالی سراوان داده شود.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به گزارش پیمانکار پروژه مبنی بر پیشرفت حدود ۳۶ درصدی ساماندهی لندفیل و همچنین در حال اجرا بودن عملیات پوشش پهنه و بهسازی وضعیت موجود، تاکید و تصریح کرد: مجموعه فرمانداری آمادگی هرگونه حمایت از فعالیت دستگاه‌ها و تلاش جهادی شهرداری در به‌ثمر نشستن اهداف دولت در موضوع ساماندهی معضل پسماند رشت را دارد.

عاشوری تکمیل کارخانه کود آلی و بهره‌برداری کامل از ظرفیت خطوط قبلی و دو خط جدید این کارخانه را، از جمله برنامه‌های مدنظر در ساماندهی معضل پسماند برشمرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه