مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید:

پرداخت تسهیلات کارآفرینی الکترونیکی شد

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: تسهیلات تا سقف یک میلیارد تومان که عمده طرح‌های کارآفرینی را شامل می‌شود بدون مراجعه افراد پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات کارآفرینی الکترونیکی شد

به گزارش هشت‌دی، نعمت‌الله رضایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید دو ویژگی مهم دارد اول اینکه حوزه فعالیتش طرح‌های خرد، کوچک، متوسط و معیشت محور است و دوم جامعه هدف آن با محوریت روستا‌ها و مناطق محروم است. عمده کارگاه‌ها در کشور کارگاه‌های خرد، کوچک و متوسط هستند و از طرف دیگر جامعه روستایی در پهنه سرزمینی پراکنده شدند که برای ارائه خدمات به کارآفرینان و مردم باید به سمت تسهیل ارائه خدمات حرکت کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه تسهیل ارائه خدمات باید همراه با شفافیت و کمک کننده به اشتغال و تولید در سال جاری باشد، افزود: از سال گذشته الکترونیکی شدن کلیه فرآینده‌ها از جمله فرآیند‌های پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغالزا و تسهیلات برای وام‌های ضروری در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: خوشبختانه تا امروز به این جمع‌بندی رسیدم و به همه استان‌ها ابلاغ شد که ۱۰۰ درصد تسهیلات ضروری صندوق کارآفرینی امید بر بستر اینترنت انجام خواهد شد و طرح‌های اشتغالزا هم تا نیمه اول خردادماه صرفا از طریق اینترنت صورت خواهد گرفت.

رضایی درخصوص الکترونیکی شدن فرآیندها گفت: الکترونیکی شدن فرآیندها ی صندوق کارآفرینی امید به این مفهوم است که هیچ فردی به صورت فیزیکی پذیرفته نخواهد شد و تمامی مراحل از جمله معرفی از دستگاه های اجرایی، احراز هویت، صلاحیت سنجی، افتتاح حساب، دریافت و پرداخت منابع، اخذ ضمانت و حتی امضاء افراد بر بستر اینترنت انجام خواهد شد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: تسهیلات تا سقف یک میلیارد تومان که عمده طرح‌های صندوق کارآفرینی امید را شامل می‌شود بدون مراجعه افراد پرداخت می‌شود و دستگاه‌های اجرایی امکان رصد روند پرداخت را دارند تا در صورت وجود کندی در این مسیر بتوانند مشکل را برطرف کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه