فرماندار رودبار:

همدلی مسئولین رودبار جلوی ورود زباله به این شهرستان را گرفته است

فرماندار رودبار در جمع مردم خورگام با اشاره به شایئه های انتقال زباله سراوان به رودبار گفت: مجموعه شهرستان با تحلیل درست و دفاع منطقی جلوی ورود زباله به رودبار را گرفته است و همدلی خاصی بین ائمه جمعه، نماینده و مسئولان در این بخش وجود دارد.

همدلی مسئولین رودبار جلوی ورود زباله به این شهرستان  را گرفته است

به گزارش هشت‌دی طهمورث عموپور در جمع مردم خورگام  این شهرستان، اظهار کرد: مشکلات و چالش‌های شهرستان رودبار از گذشته تلنبار شده است و به یک باره نمی‌توان این مشکلات را حل کرد.

وی با بیان اینکه کارهای عمرانی زمان بر است، افزود: کند پیش رفتن روند اجرای پروژه‌های عمرانی از ماهیت زمان بر بودن حساسیت این پروژه‌ها است.

فرماندار رودبار با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی مدیران، بیان کرد: عدم اجرای برخی پروژه‌ها عملکرد ضعیف مدیران را نشان می‌دهد.

عموپور با بیان اینکه مدیر پشت میز نشین در این دولت جایگاهی ندارد، گفت: مدیران باید با حضور در بین مردم در مناطق محروم و روستایی، حرف آنها را بشنوند و نسبت به حل مشکلات شأن اقدام کنند.

وی با تاکید بر تشکیل جلسات ماهانه در بخش‌های رودبار در راستای حل مشکلات مردم، افزود: با شیوع دسته بندی و اولویت بندی، نسبت به حل مشکلات اقدام کنید.

فرماندار رودبار با اشاره به ۱۷ بار حضور  استاندار به این شهرستان، بیان کرد: حضور میدانی مسئولان استانی به رودبار در راستای حل مشکلات این شهرستان است.

عموپور با اشاره به شایئه های انتقال زباله سراوان به جنوب گیلان، اضافه کرد: مجموعه شهرستان با تحلیل درست و دفاع منطقی جلوی ورود زباله به رودبار را گرفته است و همدلی خاصی بین ائمه جمعه، نماینده و مسئولان در این بخش وجود دارد.

وی با بیان اینکه در چهار دهه گذشته اقدام شایسته‌ای برای رودبار صورت نگرفت، افزود: در بخش زیرساخت‌های شهرستان بعد زلزله ۶۹، به صورت اورژانسی و غیرکارشناسی عمل شد.

فرماندار رودبار با اشاره به اینکه ساکنین خیابان شهید میرزایی لوشان روی آب زندگی می‌کنند، گفت: شبکه آبرسانی شهرهای رودبار فرسوده و پوسیده است.

عموپور با انتقاد از عملکرد ضعیف آبفای گیلان در قبال چالش‌های آب رودبار، بیان کرد: تاکنون اقدام مؤثری از سوی آبفای گیلان در رفع مشکلات زیرساختی آب رودبار صورت نگرفته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه