تاکید فرماندار تالش بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان

فرماندار تالش با تاکید بر اینکه مسئولین دستگاه‌های اجرایی نسبت به اجرای طرح‌های اولویت‌دار و نیمه‌تمام شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند، گفت: مسئولین با جدیت پیگیر جذب اعتبارات برای رفع محرومیت‌های شهرستان تالش باشند.

تاکید فرماندار تالش بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان

به گزارش هشت‌دی، کیا عاشوری امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی تالش که با حضور کاوسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان و مدیران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزار شد به بررسی تخصیص اعتبارات و آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان در سال ۱۴۰۱ پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین دستگاه‌های اجرایی نسبت به اجرای طرح‌های اولویت‌دار و نیمه‌تمام اهتمام ویژه داشته باشند و با جدیت پیگیر جذب اعتبارات برای رفع محرومیت‌های شهرستان باشند، افزود: در سال گذشته بیشترین اعتبارات جذب شده برای شهرستان تالش در حوزه راهسازی، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی بود.

فرماندار تالش با بیان اینکه مدیران برای تحقق شعار سال و پیشرفت و توسعه شهرستان همت ویژه‌ای داشته باشند، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش جمعی، در سال‌جاری شاهد تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه