در نشست شورای معاونان و بخشداران مطرح شد:

تأکید فرماندار تالش بر نظارت جدی بر بازار در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

فرماندار تالش خطاب به مدیران شهرستانی، گفت: نظارت مستمر بر بازار و عرضه محصولات و خدمات و همچنین برخورد جدی با کم فروشی، گرانفروشی و احتکار با همکاری ادارات و نهادهای مرتبط به‌صورت روزانه در دستور کار قرار بگیرد.

تأکید فرماندار تالش بر نظارت جدی بر بازار در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

به گزارش هشت‌دی نشست شورای معاونان و بخشداران با محوریت اتخاذ تمهیدات لازم با نزدیک‌شدن به ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به ریاست کیا عاشوری فرماندار تالش در محل فرمانداری برگزار شد.

 کیا عاشوری در این جلسه بر لزوم آمادگی کامل جهت خدمات رسانی مطلوب به مردم و مسافرین در این ایام اظهار کرد: شهرستان تالش آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی است.

وی افزود: نظارت مستمر بر بازار و عرضه محصولات و خدمات و همچنین برخورد جدی با کم فروشی، گرانفروشی و احتکار با همکاری ادارات و نهادهای مرتبط به‌صورت روزانه در دستور کار قرار بگیرد.

فرماندار تالش ضمن تأکید بر برپایی سیاه چادر عشایری در ورودی شهر به مناسبت عید نوروز تصریح کرد: شهرستان تالش با پتانسیل و زیبایی‌های بی‌نظیر و خدادادی زمینه‌های لازم برای استفاده از مسافرین گرانقدر در ایام نوروز را دارا می‌باشد.

عاشوری بر اتخاذ تدابیر لازم برای رفع گره‌های ترافیکی، راهنمایی صحیح مسافرین برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری منحصربه‌فرد شهرستان تأکید نمود.

 در ادامه نیز اعضاء به بیان نقطه‌نظرات، برنامه‌ها و گزارش‌های عملکرد خود در حوزه‌های موردبحث پرداختند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه