فرماندار تالش خبر داد:

اختصاص افزون بر ۴۶۰ میلیارد تومان برای توسعه شبکه آب شرب روستایی تالش

فرماندار تالش از اختصاص افزون بر ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شبکه آب شرب روستایی و مناطق محروم تالش خبر داد و گفت: اعتبارات یادشده از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای تکمیل پروژه‌های مذکور اختصاص‌یافته است.

اختصاص افزون بر ۴۶۰ میلیارد تومان برای توسعه شبکه آب شرب روستایی تالش

به گزارش هشت‌دی کیا عاشوری در ششمین جلسه محرومیت‌زدایی که با حضور رئیس بسیج سازندگی و مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان برگزار شد، پیگیری‌های صورت‌گرفته برای توسعه شبکه آب شرب روستایی و مناطق محروم شهرستان تالش را شرح داد.

وی به اختصاص دومین مرحله از اعتبارات استانی در حوزه آبرسانی روستایی تالش اشاره و افزود: افزون بر ۴۶۰ میلیارد تومان برای رفع محرومیت آب شرب روستایی شهرستان تالش در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تخصیص یافته است.

فرماندار تالش با اشاره به برگزاری جلسات مستمر کارشناسی بر تعیین اولویت های مرحله اول بخش‌های تابعه،  تصریح کرد: رفع مشکلات مجتمع های آب شرب شهرستان پیش از شروع فصل گرما لازم است.

عاشوری با تقدیر از اقدامات جهادی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و نیز شرکت آب و فاضلاب گیلان، از انتشار جزئیات اقدامات صورت‌گرفته در حوزه آبرسانی طی روزهای آتی خبر داد.

در این جلسه سرهنگ احمد ابراهیمی رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان با اشاره به اجرای ۶۰ کیلومتر خط انتقال آب شرب طی ۸ ماه گذشته، برنامه های فاز اول قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در روستاها (حفر چاه، احداث مخزن، تجهیز چاه، تکمیل شبکه انتقال بر حسب نیاز روستاها و ابلاغ مشاور) را به تفکیک بخش‌های تابعه تا پیش از شروع فصل گرما تشریح کرد.

مازیار علیپور مدیر عامل آب و فاضلاب گیلان نیز در این نشست برنامه های آب و فاضلاب استان در راستای تکمیل نواقص شبکه های آب شرب روستایی شهرستان تالش را مورد بحث و بررسی قرار داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه