فرماندار تالش در جلسه شورای آموزش و پرورش مطرح کرد:

لزوم توجه به بهبود سرانه فضاهای آموزشی در تالش

فرماندار تالش با بیان اینکه لزوم توجه به نهاد آموزش و پرورش و رشد و بهبود سرانه فضاهای آموزشی شهرستان امری ضروری است، گفت: امسال تا حد امکان در کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات لازم به سرانه آموزش و پرورش اختصاص خواهد یافت.

لزوم توجه به بهبود سرانه فضاهای آموزشی در تالش

به گزارش هشت‌دی، اولین جلسه سال‌جاری شورای آموزش و پرورش تالش به ریاست کیا عاشوری فرماندار شهرستان، امام جمعه بخش کرگانرود، فرمانده سپاه و اعضای این شورا امروز در محل آموزش و پرورش برگزار شد.

کیا عاشوری نهاد آموزش و پرورش را بسیار حائز اهمیت و مهم دانست و اظهار کرد: نقش آموزش و پرورش در شکل‌گیری شخصیت انسان‌ها و تربیت نسل‌ها بسیار مهم است و لازمه جامعه موفق و توسعه یافته تربیت انسان‌های فهیم، عالم و آگاه می‌باشد.

وی در ادامه افزود: لزوم توجه به نهاد آموزش و پرورش و رشد و بهبود سرانه فضاهای آموزشی شهرستان امری ضروری است امسال تا حد امکان در کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات لازم به سرانه آموزش و پرورش اختصاص خواهد یافت.

فرماندار تالش نقش معاون آموزشی در ایجاد فضای مناسب در جهت آگاه‌سازی دانش‌آموزان در هدایت تحصیلی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: معاون آموزشی باید با انجام کار کارشناسی و متوجه کردن دانش‌آموزان از شغل‌های رشته تحصیلی، آنها را با توجه به استعداد و نمرات در دروس مختلف به سوی رشته‌ای با پتانسیل‌های دانش‌آموزان راهنمایی کند.

عاشوری با توجه به درپیش بودن روز معلم، جهت ارج نهادن به مقام شامخ معلمان زحمتکش تمهیدات لازم اندیشیده و با تشکیل کمیته‌های پشتیبانی مراسم  گرامیداشت روز معلم باشکوه‌‌تر از سال قبل برگزار شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه