۲ فرهنگی گیلانی به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند

با اعلام وزارت آموزش و پرورش خانم ها «مژده قربانعلی‌زاده» از املش و«زینب فتحی‌زاده» از سنگر به عنوان معلمان نمونه کشوری از استان گیلان انتخاب شدند.

۲ فرهنگی گیلانی به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند

به گزارش هشت‌دی بعد از معرفی ۷ نفر معلم نمونه گیلانی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان به وزارت آموزش و پرورش خانم‌ها «مژده قربانعلی‌زاده » از املش و « زینب فتحی‌زاده » از سنگر به عنوان معلم نمونه کشوری از انتخاب شدند.

از مجموع ۱۶ هزار و ۵۰۰ فرهنگی آموزشی، ۵ هزار و ۴۹۷ نفر در خوداظهاری اولیه شرکت کردند که پس از مرحله بارگذاری مدارک، مستندات یک هزار و ۵۷۱ نفر توسط مدیران مدارس تأیید شد.

در این مرحله پس از داوری در سطح مناطق که توسط ۴ ارزیاب انجام شد؛ در مجموع ۱۱۴ نفر به عنوان معلم برتر استانی و ۷ نفر برای گزینش نماینده استان گیلان در سطح کشور معرفی شدند.

که در مجموع مژده قربانعلی‌زاده دبیر علوم اجتماعی از شهرستان املش و زینب فتحی‌زاده آموزگار مدرسه سید جمال الدین اسدآبادی منطقه سنگر شهرستان رشت امسال به عنوان معلم نمونه انتخاب شدند.

چاپ مقاله در روزنامه‌ها، تولید بیش از ۲۰ محتوای آموزشی، کسب عناوین متعدد در مسابقات و جشنواره‌های آموزشی و فرهنگی، تدریس ضمن خدمت در کارگاه‌های آموزشی و سوابق داوری جشنواره‌های جابربن حیان و جلوه‌های معلمی بخش‌هایی از سوابق معلمان نمونه کشوری است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه