فرمانده انتظامی آستانه‌­اشرفیه خبر داد:

کشف بیش از ۱۳ هزار نخ سیگار قاچاق در آستانه‌­اشرفیه

فرمانده انتظامی آستانه‌­اشرفیه گفت: بیش از ۱۳ هزار نخ انواع سیگار قاچاق در بازرسی از یک‌ دستگاه خودرو در این شهرستان کشف شد.

کشف بیش از ۱۳ هزار نخ سیگار قاچاق در آستانه‌­اشرفیه

به گزارش هشت‌دی، رضا شمسائی ضمن تشریح پیامد‌های منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاقچیان را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد و اظهار کرد: مجموعه انتظامی در برخورد فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر پخش و توزیع سیگار قاچاق توسط یک دستگاه خودرو وانت سایپا در بخش کیاشهر شهرستان آستانه­‌اشرفیه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه­‌اشرفیه تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات همه‌جانبه و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی خودروی مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

شمسائی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، بیش از ۱۳ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد، بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۴۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان از معرفی متهم ۳۹ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس با تمام قدرت با سودجویان، قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه