فرمانده انتظامی آستانه­‌اشرفیه مطرح کرد:

دپو سموم کشاورزی قاچاق در آستانه­‌اشرفیه

فرمانده انتظامی آستانه­‌اشرفیه از کشف بیش از یک و نیم تن سم کشاورزی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش تقریبی کشفیات را ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

دپو سموم کشاورزی قاچاق در آستانه­‌اشرفیه

به گزارش هشت‌دی، رضا شمسائی قاچاق کالا را یکی از آفات و موانع مهم در کاهش تولید ملی برشمرد و اظهار کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع می‌کند.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو سموم کشاورزی قاچاق در یک واحد صنفی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان آستانه­‌اشرفیه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه­‌اشرفیه با اشاره به اینکه ماموران پلیس با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: بیش از یک و نیم تن انواع سم کشاورزی قاچاق در بازرسی از این مکان کشف شد.

شمسائی به دستگیری و تحویل متهم ۴۴ ساله این واحد صنفی به مرجع قضائی اشاره کرد و گفت: کارشناسان ارزش تقریبی کشفیات را ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت واحد صنفی مورد نظر خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا همواره یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه