رئیس سازمان چای کشور خبر داد:

انعقاد قرار داد با ۱۳۰ کارخانه برای خرید چای کشاورزان

رئیس سازمان چای کشور با اعلام خبر انعقاد قرار داد با ۱۳۰ کارخانه برای خرید چای کشاورزان گفت:‌ پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۳۰ هزار تن برگ سبز چای از باغ‌ های گیلان و مازندران برداشت شود.

انعقاد قرار داد با ۱۳۰ کارخانه برای خرید چای کشاورزان

به گزارش هشت‌دی حبیب جهانساز در حاشیه بازدید از کارخانه‌های چای استان گیلان و در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: برداشت نوبرانه چای از باغات گیلان از اول اردیبهشت آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پیک برداشت چای از مزارع چای گیلان و مازندران تا چند روز آینده آغاز خواهد شد افزود: تا کنون  ۱۷۲ کارخانه‌ی چای سازی گیلان و مازندران برای عقد قرار داد خرید برگ سبز چای اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس سازمان چای کشور تصریح کرد:‌ از تعداد ۱۷۲ کارخانه،صاحبان حدود ۱۳۰ کارخانه برای خرید برگ سبز چای از چایکاران با این سازمان قرارداد امضا کرده اند.

جهانسار با اشاره به عقد قرارداد با ۴۲ کارخانه باقی مانده تا قبل از برداشت محصول چای ادامه داد:‌ پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۳۰ هزار تن برگ سبز چای از باغ‌ های گیلان و مازندران برداشت شود.

وی افزود: امیدوارم با تلاش کشاورزان و مدیران کارخانه‌های چای‌سازی بخش بیشتری از بازار چای داخلی سهم  تولیدی کشورمان باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه